به گزارش هنرآنلاین، حسین قهرمانی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی فارس و دبیر اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر فجر درشیراز، گفت: جشنواره بین المللی تئاتر فجر شیراز از روز سه شنبه 26 دی ماه جاری ساعت 19 کارخود را آغاز می کند که در همین راستا سالن‌های استاد هودی و حافظ از جمله محل‌هایی است که نمایشهای یاد شده در آنها اجرا می شود.

حسین قهرمانی با اشاره به اینکه سامانه www.honaremelli.com به منظور کسب اطلاعات بیشتر از اجراها و تهیه کارت ورود و رزو آن ، درنظر گرفته شده است، جدول نمایشهای ،جشنواره بین المللی تئاتر فجر شیراز را تا روز پایانی به شرح ذیل اعلام کرد:

جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 26 دی تا 4 بهمن ماه 91 در مجموعه فرهنگی هنری حافظ و مجموعه فرهنگی هنری خانه فرهنگ شماره چهار، سالن استاد هودی با اجرای شش گروه نمایشی کشوری برروی صحنه می روند.

این خبر می افزاید:مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی تئاتر فجرشیراز، راس ساعت 19 سه شنبه 26 دی ماه جاری در مجموعه فرهنگی هنری حافظ شیراز با اجرای نمایش "چاله"به کارگردانی، سهیل بیرقی و بازی بازیگرانی چون: اندیشه فولادوند، عمارتفتی وعاطفه نوری، برگزار می شود، که این تئاتر در دوسانس 19 و 21 و تا تاریخ 29 دی ماه 91 بر روی صحنه اجرا می شود.

برهمین اساس، نمایش های "آمینون" و "توهرگز نخواهی گشت" به ترتیب در تاریخهای 27 و 28 دی ماه جاری در دوسانس 18 و 20 و تالار استاد هودی واقع در بوستان آزادی شیراز، خانه فرهنگ شماره چهار، با کرگردانی ، مرتضی آقاحسینی و سامان خلیلیان، حضور دارند.

در ادامه خبر یادشده آمده است: تاریخهای 29 و 30 دی ماه نیز تالار استاد هودی شیراز پذیرای نمایش "هیچکس"با کارگردانی رویا افشار است که این تئاتردر ساعتهای 18 و 20 برای هنرمندان و علاقه مندان اجرا می شود.

بر پایه این گزارش ،علاقه مندان در روز های 1 تا 4 بهمن ماه 91 جشنواره، شاهد اجرای نمایش "خدای کشتار" به نویسندگی یاسمینا رضا با کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و بازی بازیگرانی چون: بهاره رهنما ، اشکان خطیبی، سیما تیر اندازو رضامولایی،می باشند، که می توانند در ساعتهای 19 و21 از اجرای این گروه نمایشی دیدن کنند.

همچنین، نمایش "گاوچرانهای مفرغی" به کارگردانی مهساعلمدار از دوشنبه 2بهمن تا 11 بهمن ماه 1391 در تالار استاد هودی و یک سانس 19 به مدت ده روز برروی صحنه اجرا می‌شود.

شایان ذکر است ؛ جلسات نقد و بررسی آثار جشنواره نیز با حضور کارگردانها ،عوامل ، بازیگران و خبرنگاران و عکاسان خبری و منتقدان، از27 دی تا 3 بهمن ماه جاری ساعت 11 هر روز در تالار حافظ ؛ برگزار می شود که از تمامی علاقه مندان و اساتید و هنرمندان هنرهای نمایشی بویژه خبرنگاران و عکاسان خبری دعوت به عمل می آید تا با مراجعه به سامانه www.honaremelli.com جهت ورود به جشنواره یاد شده هماهنگی نمایند ویا با شماره تلفن 09392505715 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/38