سیامک احصایی در رابطه با اجرای نمایش "قرار" به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: در این نمایش که برای حضور در جشنواره فجر پذیرفته شده است حبیب رضایی و هانیه توسلی ایفای نقش می‌پردازند.

احصایی در پاسخ به این پرسش که موضوع نمایش چیست بیان کرد: اعتقاد دارم نمایش دیدنی است و باید نمایش را دید نه درباره آن توضیح داد، گروه ما در جشنواره یک نمایش اجرا می‌کند که باید دید.

احصایی که علاوه بر کارگردانی، طراحی صحنه نمایش را بر عهده دارد عنوان کرد: در این اثر طلا معتضدی به عنوان نویسنده، لیلا مدوم پور، آرش فصیح و سروناز نانکلی به عنوان گروه کارگردانی، آنکیدو دارش آهنگساز و محمدرضا حسین زاده به عنوان مدیر تولید همکاری دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که انگیزه‌اش در اجرای نمایش در جشنواره تئاتر فجر چیست گفت: برای اجرای نمایش باید آینده آن را در نظر گرفت و سپس مراحل مختلف تا اجرا را آغاز کرد، گاهی متنی را داریم برای اجرا با سالن هماهنگ شده و گاهی سالنی وجود ندارد پس جشنواره انگیزه اجرا می‌شود.

کارگردان نمایش "نامه‎هایی به تب" ادامه داد: حضور در جشنواره باعث دیده شدن نمایش و ارائه به مسئولان برای اجرای نمایش است، اجرای یک نمایش مهمترین انگیزه من برای حضور در جشنواره تئاتر فجر است.

سیامک احصایی طراحی صحنه نمایش‌های "مرد مقابل" به کارگردانی سیما تیرانداز و "روز سیاوش" به کارگردانی شکرخدا گودرزی برای حضور در جشنواره فجر به عهده دارد.

انتهای پیام/54/53