به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه های ارشاد هفته جاری استان‌های کشور به شرح زیر است:

نمایشگاه پوسترهای عاشورایی در فارسان

به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی از تاریخ 10دی ماه لغایت 18 دی ماه، نمایشگاه پوسترهای عاشورایی مشتمل بر آثار هنری دانشجویان رشته گرافیک مراکز آموزش عالی سطح استان در محل نگارخانه آفتاب فرهنگسرای فارسان به نمایش در آمد.

هنرمندان در این نمایشگاه با طراحی ابعاد مختلف عاشورا دین خود را ادا می‌کنند و حفظ نگاه کنجکاوانه و خلاق هنرمند در عمق پوسترها نمایان است.

در این نمایشگاه بیش از 40 اثر از آثار هنرمندان تجسمی به معرض دید علاقمندان گذاشته شده است .این نمایشگاه به مدت 8روز از ساعت 7صبح الی 5 عصر پذیرای عموم است.

نمایشگاه عکس محرم 91 گچساران

نمایشگاه عکس ایام محرم (عاشورا) حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از تاریخ 9 دیماه به مدت 10 روز در سالن ورودی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران دایر شد.

در این نمایشگاه 30 اثر ازعکاسان انجمن فیلم و عکس این اداره که در مراسمات عزاداری سرور و سالار شهیدان در هیئت‌های مذهبی مختلفی در سطح شهر گرفته شده بود به نمایش گذاشته شد.

وی گفت: در این نمایشگاه صحنه های عزاداری، علم‌های عزاداری و مراسم تعزیه خوانی به تصویر کشیده شده است.

آثار این نمایشگاه کاری از محمد بیضایی و آیدا طاهری از هنرمندان انجمن فیلم وعکس اداره ارشاد گچساران است.

نمایشگاه عکس سوگواره محرم در اردکان

عکس‌های ارسالی از شهرها و مناطق مختلف کشور 64 فریم عکس در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته شد.

در این سوگواره حسین شکراللهی به عنوان عکاس برگزیده انتخاب شد فاطمه السادات هاشمی فر و سارا جعفری نیز مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

این نمایشگاه در نگارخانه شفق برپا شده و از امروز تا 17 دیماه دایر و برای بازدید عموم نیز آزاد است.

نمایشگاه برگزیده آثار نقاشی هنرمند محلاتی

در این نمایشگاه 30تابلوی نقاشی از آثار هنرمند استان قدسی ملا احمدی که با استفاده از تکنیک تلفیقی رنگ روغن و پاستیل روغنی خلق شده به معرض دید علاقه‌مندان درآمده است.

موضوع آثار این نمایشگاه طبیعت و سبک این آثار انتزاعی است و هنرمند با ساده کردن فرم‌ها و استفاده به جا از رنگ ،نوعی درخشندگی و جذابیت خاص را در تابلوها ایجاد کرده است.

این نمایشگاه از دهم تا پانزدهم دی ماه همه روزه عصرها از ساعت 16تا 20برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/38