ترانه ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت:این نمایشگاه دومین مجموعه ای ازنقاشی‌های آبستره من است که با تکنیک رنگ روغن بر روی بوم اجرا شده اند.

وی افزود: من نقاشی را به صورت خود آموخته فرا گرفته ام و برای کشیدن نقاشی هایم فقط از کارتک استفاده می کنم و به هیچ وجه از قلم مو برای کشیدن نقاشی استفاده نمی کنم.

این نقاشی ها در ابعاد مختلف است که کوچکترین نقاشی این مجموعه 80 در 80 و بزرگترین آنها مربع و در ابعاد یک متر نیم در یک متر و نیم است.

ابراهیمی با اشاره به این مطلب که به صورت خود آموخته نقاشی را فرا گرفته است گفت: من چهار سال پیش با توجه به علاقه ای که به نقاش داشتم، نقاشی را با تکنیک گواش و اکرولیک آغاز کردم و به مرور مطالعاتم را در زمینه نقاشی گسترش دادم و با توجه به این در نقاشی دوست نداشم متاثر از استادی باشم ترجیح دادم که روند فراگیری نقاشی را همچنان خود آموخته و براساس منابع موجود پی گیری کنم و شاگرد کسی نباشم.

این نقاش که تاکنون بسیاری از آثارش را در کشورهای فرانسه و آمریکا به فروش رسانده است درباره بازاری که در خارج از کشور توانسته پیدا کند گفت: من از زمانی که نقاشی را به صورت جدی پیگیری کردم، تمام آثارم را بر روی سایت ام قرار می دادم و سایت این امکان را به من داد که پیش از برپایی نمایشگاه درایران نقاشی هایم مورد توجه علاقمندان نقاشی درکشور فرانسه و آمریکا قرار گیرد و بتوانم کارهایم را بفروشم و مشتری های دائمی در آمریکا و فرانسه داشته باشم.

وی افزود: تمام نقاشی های این مجموعه را از اردیبهشت ماه سال جاری کشیده ام.

ترانه ابراهیمی متولد 1361 و دانش آموخته دکترای بیوشیمی ورزش است. او نقاشی را به صورت خود آموخته از چهار سال پیش آغاز کرده است و تاکنون یک نمایشگاه انفرادی داشته و در یک نمایشگاه گروهی نیز شرکت کرده است.

نمایشگاه نقاشی های ترانه ابراهیمی از 15 تا 20 دی ماه در گالری گلستان برپا خواهد بود.

گالری گلستان واقع در دروس، خیابان شهید کماسایی، شماره 38 است.