علی سرتیپی پخش کننده فیلم "من مادرهستم" به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این فیلم در تهران و بعضی از شهرستان ها به فروش قابل توجهی دست پیدا کرده و فروش کل این فیلم تا امروز یک میلیارد و چهارصد و بیست میلیون تومان است.

سعید خانی پخش کننده فیلم های "بی خود و بی جهت" و "یک عاشقانه ساده" به هنرآنلاین گفت : فروش فیلم "بی خود و بی جهت" عبدالرضا کاهانی از مرز نیم میلیارد تومان گذشته است. با توجه به این که این فیلم سینماهای حوزه هنری را در اختیار ندارد اما تا به امروز فروش قابل قبولی داشته است. "بی خود و بی جهت" در تهران 525 میلیون تومان و در شهرستان ها 210 میلیون فروش کرده است.

خانی در خصوص فروش فیلم "یک عاشقانه ساده" اضافه کرد : این فیلم بعد از دو هفته اکران ، در تهران به فروش 125 میلیون تومانی دست پیدا کرده است. خانی که پخش فیلم "آینه های روبرو" را نیز بر عهده دارد گفت : "آینه های روبرو" در تهران و شهرستان ها 275 میلیون تومان فروخته است.

دفتر هدایت فیلم فروش فیلم "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" را چنین اعلام کرد : این فیلم بعد از گذشت چهار هفته از اکران در تهران 375 میلیون و در شهرستان ها 85 میلیون تومان فروش داشته است.

پایان پیام/