مانی جعفرزاده، آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون دو اثر موسیقایی در دست انتشار دارم که به زودی روانه بازار موسیقی می شود.

وی در ادامه افزود: اثر موسیقایی " محاسبه ساحت و مسطور " که مجموعه دوئت های من است بهمن ماه از سوی انتشارات آوای باربد روانه بازار موسیقی می شود.

این آهنگساز در ادامه گفت: این اثر مجموعه ای برای دوئت ویولن و ویولن سل، ویولن و کلارینت، کلارینت و ویولن است.

وی درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این اثر علی جعفری پویان (ویولن)، گلنار شعاری (کلارینت) از اعضا و نوازندگان هستند که با من در این اثر همکاری می کنند.

مانی جعفر زاده در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین هم اکنون در حال تدارک و برنامه ریزی برای انتشار آلبومی‌به همراه آیدین آغداشلو هستیم که این اثر نیز به زودی از سوی آوای باربد روانه بازار موسیقی می‌شود.

این آهنگساز با اشاره به اینکه این اثر هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد، درباره این آلبوم گفت: این اثر شامل 15 قطعه است که 12 قطعه آن به آهنگسازی خودم است.

جعفرزاده در ادامه با اشاره به این که آیدین آغداشلو در این اثر سعدی‌خوانی را بر عهده دارد، درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این آلبوم رضا فرهادی (صدابردار)، علی جعفری پویان (ویلن)، آیدین احمدی نژاد (ویولنسل)، ایمان جعفری پویان (کلارینت) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

پایان پیام/46