به گزارش هنرآنلاین، دکتر علی رفیعی در پی عقد قرارداد اجرای نمایش "یرما" که عصر پنجشبه 7 دیماه با رئیس تماشاخانه ایرانشهر بسته شد، در گفتگویی اظهار داشت: مجید سرسنگی از ابتدا نسبت به من لطف داشتند و با توجه به مشکلاتی که در گذشته برای اجرای این نمایش پیش آمده بود از من دعوت کردند تا نمایش "یرما" در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود و پس از گفتگو میان من و مسئولان خانه هنرمندان ایران و مجموعه تماشاخانه ایرانشهر قرار شد برای اجرای نمایش «یرما» در خرداد و تیر سال آینده، از تمام امکانات این مجموعه استفاده کنیم.

این کارگردان با سابقه با اشاره به رایزنی های چند ماهه اجرای این نمایش یادآور شد: مسئولان تماشاخانه ایرانشهر با توجه به برنامه اجرای گروه‌های دیگر، توانستند با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، برنامه خوبی را برای به سرانجام رساندن نمایش «یرما» تدوین نمایند تا ما بتوانیم با طیب خاطر از تمامی امکانات تماشاخانه ایرانشهر برای اجرای این اثر استفاده کنیم.

کارگردان نمایش "شکار روباه" افزود: ما قرار است از تمام امکانات سالن و یاری مسئولان این مجموعه برخوردار باشیم تا سرانجام قفل اجرای نمایش "یرما" برای روی صحنه رفتن باز شود.

در پایان یادآور می شود؛ نمایش یرما به کارگردانی دکتر علی رفیعی اجراهای خود را از خردادماه 1392 در تالار استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.

انتهای پیام/52/53