به گزارش هنرآنلاین، حامد حسینی گفت: در این برنامه هر روز یک صفحه از قرآن توسط قاریان ممتاز قرائت شده و به روح 14 شهید دفاع مقدس تقدیم می‌شود.

وی با بیان این‌که نام این شهدا به صورت اتفاقی از لیستی که بنیاد شهید در اختیار گذاشته، انتخاب می‌شود،‌ افزود: در هر قسمت با خانواده این شهدا تماس گرفته و به آن‌ها اطلاع می دهیم که قرار است ملت ایران ثواب قرائت یک صفحه از قرآن کریم را به فرزندان آن‌ها اهدا کنند. به گفته حسینی این مکالمه ضبط شده و از برنامه " حرف های آسمانی" پخش خواهد شد.

این تهیه کننده با اعلام این‌که " حرف های آسمانی" با تدارک آیتم‌های متفاوت و جذاب قصد دارد نقش خود را در زنده نگاه داشتن نام شهدا به درستی ایفا کند،‌ تصریح کرد: این برنامه شهدای غیر شاخص را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده و قصد دارد آن هایی که جانشان را در راه اسلام و وطن ایثار کرده‌اند، اما نامشان از خاطر جامعه رفته است، معرفی کند.

" حرف های آسمانی " سید مهدی شجاعی سید حامد حسینی از تهیه نماهنگ‌هایی با مضمون آیات قرائت شده خبر داد و افزود: متن این نماهنگ‌ها را نویسندگان توانمندی مانند سید مهدی شجاعی و سعیده خادم زاده نوشته‌اند.

وی " دعای بزرگان " را از دیگر آیتم های این برنامه عنوان کرد و گفت: در این بخش از فرمایشات بزرگانی مانند آیت ا... جوادی آملی ، آیت‌ا... حسن زاده آملی،‌ آیت‌ا... دستغیب و شهید چمران استفاده شده است.

این تهیه کننده گفت: این برنامه با توجه به تعداد صفحه های قرآن در 604 قسمت 7 دقیقه‌ای ساخته می‌شود و در آن از حضور قاریان نوجوان و بزرگسال استفاده شده است.

30 جز ، 30 جشنواره حسینی گفت: با ختم هر جز از قرآن کریم جشنواره‌ای با حضور خانواده‌های شهدا و قاریان قرآن در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: قصد داریم با استفاده از فضای معنوی و خوب این 30 جشنواره از زحمات عزیزانی که با این برنامه همگام شدند ،‌ خصوصا قاریان نوجوان قدردانی کنیم.

پایان پیام/