به گزارش هنرآنلاین، این سوگواره در دو بخش اصلی هیئت و دست عزا و ویژه با موضوع هیئت و زندگی برگزار می‌شود.

استفاده از ظرفیت گسترده هنر عکاسی برای ثبت و انتقال فرهنگ عزاداری و هیئت‌داری، فراهم‌آوردن بستری مناسب برای ارائه توانمندی‌ها و کشف استعدادهای هنری همسو با اهداف جشنواره، شناسایی و معرفی مراسم و صحنه‌آرایی هیئت‌ها، شناسایی، سازماندهی و رشد استعدادهای نهفته در هیئت‌ها و ایجاد تعامل بین هنرمندان و هیئت‌ها از جمله اهداف جشنواره ذکر شده است.

مفاهیم مورد توجه در این سوگواره، سبک زندگی عاشورایی، امتداد عاشورا تا امروز(بیداری اسلامی) و "حسین(ع) پاره تن رسول خدا(ص) است" که توسط سید مسعود شجاعی طباطبایی، احسان رجبی و سید عباس میرهاشمی داوری می‌شوند.

آثار اسلامی می‌تواند به صورت تک عکس و مجموعه عکس باشد، ضمن آنکه ضروری است علاقمندان به همراه آثار ارسالی، مشخصات خود را به صورت کامل به همراه یک قطعه عکس پرسنلی و شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل خود ارسال کنند.

آثار ارسالی باید با فرمت JPEG مواد رنگی RGB و اندازه حداقل 2500 پیکسل برای ضلع بزرگ ارسال شده و کیفیت مناسب برای چاپ در ابعاد 40*30 را داشته باشد.

علاقمندان باید آثار خود را حداکثر تا تاریخ 14/10/91 به آدرس info@1542.ir و یا نشانی قم، خیابان شهید صدوقی، کوچه 50، پلاک 10، ساختمان خاتم، جامعه ایمانی مشعر، کدپستی 15487- 37113 ارسال کنند.

هر عکاس، مجاز به ارسال حداکثر 10 اثر برای شرکت در مسابقه است و عکس‌های دستکاری شده با سیستم‌های نرم‌افزاری پذیرفته نخواهند شد.

انتهای پیام/