به گزارش هنرآنلاین، مهدی قاسمی گفت: از آنجا که ارتقای مهارت‌های فرهنگی و هنری یکی از شعارهای محوری فرهنگسرا در سال جاری است برگزاری 16 دوره آموزشی تخصصی و پیشرفته در رشته‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این آموزش‌ها در رشته‌های کارگردانی، نمایشنامه ‌نویسی، بازیگری، تئاتر، شاهنامه‌خوانی، پرده خوانی ،موسیقی، طراحی و نقاشی، موسیقی سبک‌ شناسی و دیگر رشته‌های هنری هستند.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: همچنین اجرای طرح خلاقیت و نوآوری، طرح مهد را به خانه آوریم، آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش مسائل توحیدی و آموزش شیعه ‌شناسی نیز از جمله طرح‌هایی است که برخی به اجرا در آمده و برخی دیگر نیز به زودی اجرایی خواهند شد.

قاسمی تأکید کرد: کیفیت بخشی و هدفمند سازی برنامه‌ها از اولویت‌های مهم فرهنگسرای اراک در سال جاری است که برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته بخش مشاوره فردی و گروهی نیز در فرهنگسرای اراک راه‌اندازی شده و افراد می‌توانند از خدمات این بخش به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/38