به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین، نمایشگاه عکس گروهی ترانه باد که شامل هشت عکاس است از جمعه هشتم دی ماه به مدت یک هفته در گالری محسن برپا می‌شود. در این نمایشگاه عکس‌های طلایه بافکار، امیرحسینی، فاطمه خسروی،حامد خسروی، علیرضا زنگیآبادی، کاوه علیرضایی،هانیه نژادفلاح و مریم حلیساز به نمایش در می‌آیند.

انسان معاصر، زادۀ دوران صنعتی و اندیشه مدرنی است که به ناخواه او را اسیرحصار تنگ خود می‌کند؛ نگرشی که گرچه او را به سطح بالایی از پیشرفت فناورانه رسانده است ولی به همان سان نیز آگاهی اصیل و آزادی‌های جانش را از او ربوده و از درک و تجربۀ شگفتی‌های جهان عاجزش کرده است: شگفتی‌های سرزمینی غیر زمینی و دست نیافتنی، پر از حادثه و خاطره و نشانه‌هایی که بیننده را به سمت تک تک دالانهای این سرزمین میکشاند؛ جایی به غایت خموش و بی نهایت عمیق که ژرفایش حکایت از دانایی‌اش دارد.

در این مجموعه سعی بر این بود که به واسطۀ عکاسی که خود شگفتی دیگری در زمان و مکان می‌آفریند، با مواجه کردن مخاطب با این فضای رمزآلود، لحظه ای هرچند کوتاه از دسترفته‌هایش را برای خود و او یادآور شویم.

گالری محسن واقع دربزرگراه مدرس شمال، خیابان ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینا شرقی، شماره ۴۲است.