به گزارش هنرآنلاین، محمد شریفی با اشاره به اجرا و محتوای نمایش گفت: نمایش "من قاضی القضاتم " اثری تاثیرگذار و بسیار پر محتوا است.

این نمایش به نویسندگی نصرالله قادری مدرس دانشگاه و کارگردانی هوشنگ امیدی‌نژاد و بازیگری طیبه علیخانیان و هوشنگ امیدی‌نژاد برای اجرا در مدت زمان اربعین تا 28 صفر سال جاری با همکاری فرماندار و امام جمعه رامسر در یکی از سالن‌های مرکز شهر اجرایی می‌شود.

محمد شریفی پس از مشاهده این نمایش در سالن دانشگاه آزاد رامسر به محتوای این نمایش اشاره کرد و اظهار کرد: موضوع این نمایش مربوط به بمب‌گذاری بین‌الحرمین است که آن را به قاضی شریح ارتباط داده است.

شریفی ادامه داد: با توجه به اینکه نمایشنامه قاضی‌القضات پل ارتباطی بین گذشته و حال است که فضای قابل تاملی به این نمایش داده است، اجرای دوباره آن می‌تواند تاثیرات زیادی در جامعه داشته باشد.

شریفی خاطرنشان کرد: انجمن نمایش رامسر به دلیل دارا نبودن مکان مناسب همچون دیگر انجمن‌ها نیمه تعطیل است که امیدواریم با تدابیر ویژه‌ای که لحاظ شده و کمک و راهنمایی‌های پیشکسوتان این عرصه شاهد فعال شدن آنها باشیم.

وی به توانمندی‌های هنرمندان رامسر در بخش نمایش اشاره کرد و بیان داشت: هنرمندان عرصه نمایش شهرستان ظرفیت‌های بسیار بالایی دارند که با وجود درخشش در جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری به جهت نداشتن امکانات و عرصه مناسب برای بروز و ظهور استعداهایشان آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته‌اند.

سرپرست اداره ارشاد رامسر تاکید کرد: با تاکید فرماندار و امام جمعه رامسر درباره ساماندهی و ترغیب هنرمندان به‌ویژه در بخش نمایش، توجه به این قشر در اولویت کاری فرهنگ و ارشاد رامسر قرار گرفته است.

انتهای پیام/