به گزارش هنرآنلاین، مهدی فروزنده صبح امروز در آیین تجلیل از خوشنویسان اصفهانی، اظهار کرد: من به عنوان رئیس انجمن خوشنویسان دو خواسته از استاد امیرخانی به عنوان شورای ارزشیابی و آقای شالویی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان دارم.

وی افزود: در سال 1359خوشنویسی به صورت سبک توسط استاد فضائلی و استاد معین در اصفهان دنبال شده بود و از سال 1370 به صورت شورایی و انجمنی شکل گرفت.

رئیس انجمن خوشنویسان استان اصفهان ادامه داد: اعضای انجمن خوشنویسان بعد از گذشت 31 سال 12 مرتبه به صورت تصاعدی دو برابر شده است.

وی در بیان درخواست انجمن خوشنویسان از شورای عالی نظارت و ارزشیابی گفت: ما در اصفهان این توان را داریم که سالی شش نفر به اساتید خوشنویسی اضافه کنیم و از شورای ارزشیابی می‎خواهم که به اصفهان اهمیت بیشتری بدهد، زیرا اصفهان هر کاری را با عشق انجام داد.

فروزنده در بخش دیگر صحبت خود خطاب به مدیر کل ارشاد اصفهان تصریح کرد: در اصفهان جشنواره برگزار می‎شود، اما این جشنواره‎ها در خور اصفهان نیست و ما جشنواره‎ای که پتانسیل جهانی شدن را داشته باشد، نداریم.

وی افزود: رئیس فرهنگ و ارشاد اصفهان، این کمک را انجام بدهند که بتوانیم جشنواره بزرگ پیامبر اعظم(ص) را در اصفهان برگزار کنیم.

بر اساس این گزارش، آیین تجلیل از اساتید خوش‌نویسی اصفهان با حضور استاد یدالله کابلی، استاد بختیاری، استاد غلام‌حسین امیرخانی، مجتبی ملک‌زاده، مهدی فضائلی و تنی چند از هنرمندان خوشنویس سراسر کشور در اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/