به گزارش هنرآنلاین، محمد شفیعی در نشست هماهنگی با گروه‌های فرهنگی و هنری گچساران اظهار کرد: خوشحال هستم در جمع هنرمندانی هستم که هنر بیان مشکلات را بیان کرده، از محدوده مشکلات هنر گذشته و به تعدادی از مشکلات و معضلات شهرستان اشاره و ما را آگاه کردید.

شفیعی افزود : من امروز متوجه وجود قانون برای ترخیص هنرمندان شدم که از رئیس اداره ارشاد اسلامی گچساران می‌خواهم مجوز ترخیص هنرمندان را جهت بررسی و اعمال آن به فرمانداری ارسال کند تا در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار برگزار می‌شود، این موضوع را از جمله مصوبات شورای اداری قرار دهیم.

وی در پاسخ به گلایه‌های هنرمندان حاضر در جلسه مبنی بر استفاده از هنرمندان دیگر شهرها با توجه به وجود هنرمندان مستعد و توانمند گچسارانی، توسط برخی ادارات و نهادها، تصریح کرد: هر اداره‌ای که قصد اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی داشته باشد، باید از هنرمندان گچسارانی استفاده کند و در غیر این صورت نیز باید با تأیید انجمن هنری مربوطه این اقدام صورت گیرد.

فرماندارگچساران در زمینه برطرف کردن مشکل هنرمندان بیان کرد: با همکاری و نظر مساعدت استاندار کهگیلویه و بویراحمد قول 60 درصدی می‌دهم که مشکل مسکن هنرمندان در قالب مسکن مهر برطرف شود.

انتهای پیام/38