به گزارش هنرآنلاین، مرادی رییس اداره ارشاد شهرستان با اعلام این خبر گفت : بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی مقام عالی اداره کل ارشاد استان مبنی بر حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی وهنری و ارج نهادن به تولیدات فرهنگی وهنری ، ستاد صیانت از محصولات فرهنگی وهنری دراین شهرستان تشکیل شد.

مرادی بیان کرد: این ستاد با حضور دستگاههای نظارتی شهرستان تشکیل و پیگیری انجام دستورالعمل ابلاغی به نحو شایسته از برنامه های آتی این ستاد است.

وی ضمن معرفی کامل این ستاد و معرفی برخی از محصولات غیر مجاز از قبیل فیلم ، بازیهای رایانه ای و پوشاک و عروسکهای غیر مجاز خواستار حمایت تمامی دستگاههای اجرایی برای جلوگیری ار عرضه محصولات غیر مجاز در شهرستان شد.

مرادی در ادامه گفت: یکی از اهداف این ستاد ساماندهی و یکپارچه سازی امر مبارزه با محصولات فرهنگی و هنری غیر مجاز است وجلوگیری از نفوذ آثار بیگانه و مخرب به منظورحمایت از اثار شایسته و مجاز ،حفظ ارزش های فرهنگی خانواده و حمایت از سرمایه گذاری داخلی در عرصه فرهنگی از دیگر اهداف راه اندازی این ستاد در شهرستان است.

در ادامه این نشست فعالیت های اصلی این ستاد و روند اجرای آن در حوزه های فرهنگ سازی ، قانون مداری ، نظارت و بازرسی محصولات فرهنگی مورد ارزیابی قرار گرفت و اعضای ستاد نیز مطالبی را در خصوص نحوه اجرایی و عملی برنامه های ستاد ایراد نمودند و مقرر گردید جلسات هر یک ماه با حضور دادستان شهرستان در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/38