به گزارش هنرآنلاین، اداره کل ارشاد خوزستان با همکاری استانداری خوزستان و انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر اهواز هم زمان با اتمام و انتقال ضریح جدید حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) از مسیر خوزستان به سمت کربلای معلی که از شهرهای اندیمشک،دزفول،شوشتر، اهواز،آبادان و خرمشهر عبور کرده، مسابقه عکس "کاروان سفینه النجاه" را برگزار می‌کنند.

در فراخوان این مسابقه آمده است: شرکت برای تمامی عکاسان ساکن خوزستان آزاد است. هر عکاسی می تواند 10 قطعه عکس به صورت تک عکس و یک مجموعه 3 الی 5 تایی جهت شرکت در مسابقه ارسال نماید. عکس های ارسالی باید به صورت دیجیتال و یا فایل اسکن شده و با ابعاد حداقل عرض 30 سانتیمتر و با فرمت jpg یا tiffو با دقت dpi 300 بر روی cd ارسال شود (لطفا نام و شماره تلفن خود را بر روی cdبنویسید).

فایل های روی cd باید به این شکل تفکیک شوند که تک عکس در یک فولدر و مجموعه های عکس نیز در فولدر دیگری جای گیرند و این دو فولدر در یک فولدر به نام خود عکاس قرار گیرند (توجه: نام فولدر را با حروف انگلیسی بنویسید.مثال برای نام گذاری فایلها .(ali-ahmadi 01) کلیه عکاسان باید فرم فراخوان را تکمیل نموده و به همراه cdآثار به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند. برگزار کننده حق استفاده آثار پذیرفته شده مسابقه را در نشریات و رسانه های مربوط دارد. عکس های پذیرفته شده در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت و به هر عکاس یک جلد کتاب جشنواره،مخصوص عکس های پذیرفته شده در مسابقه و نیز گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

ارسال اثر توسط عکاس و شرکت در مسابقه به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس ها است. در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ای عواقب حقوقی و جزایی آن بر عهده شرکت کننده است.

آخرین مهلت ارسال آثار 17 دی ماه 91، بررسی و انتخاب آثار 22 دی ماه، اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان 27 دی ماه و افتتاحیه نمایشگاه و اهدای جوایز به برگزیدگان 8 بهمن ماه سال جاری است.

جوایز نفرات اول،دوم،سوم و چهارم کمک هزینه اعزام به عتبات عالیات تا سقف 5 میلیون ریال است.

نشانی دبیرخانه اهواز، کیانپارس، خیابان 11 غربی،فاز 2، پلاک 106، انجمن سینمای جوانان اهواز و تلفکس 3384327، تلفن 3378700 جهت پاسخ گویی به سوالات علاقمندان اعلام شده است.

انتهای پیام/38