به گزارش خبرنگار هنر آنلاین،سید علیرضا سجادپور که پیش از این از آغاز به کار حضور جواد شمقدری در معاونت سینمایی عهده‌دار مدیرکلی اداره نظارت و ارزشیابی شده بود و با تشکیل سازمان سینمایی مسوولیت معاونت فعالیت‌های این سازمان را برعهده داشت،از حضور در این سازمان استعفا کرد.

طبق شنیده ها او چند هفته پیش درخواست استعفای خود را مطرح کرده بود اما اخیرا با آن موافقت شده است.

او در پاسخ به سوال خبرنگار هنر آنلاین در این مورد،گفت:تا وقتی سازمان سینمایی این مساله را اعلام نکند،من در مورد آن اظهار نظری نمی کنم.

سیدعلیرضا سجادپور متولد 1339 تهران، فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه امیرکبیر و سینما با گرایش فیلمنامه نویسی از دانشگاه هنر است. وی فعالیت سینمایی را سال 1363 با تهیه کنندگی و نگارش فیلمنامه "سرباز کوچک" آغازکرد. از فعالیت های او میتوان به مدیریت واحد سناریوی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی (1366-1370)، مدیر کل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (1374-1376)، مدیریت طرح و برنامه سیمای شاهد (1370-1372)، تهیه کنندگی فیلم سینمایی و سریال های تلویزیونی، مدیر کل اداره فیلم و تلویزیون سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران، مدیر فرهنگسرای هنر (ارسباران) و مؤسس و مدیر اجرایی هیأت اسلامی هنرمندان اشاره کرد.

پایان پیام/