به گزارش هنرآنلاین، افشین گودرزی سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابیطالب(ع) اظهار کرد: این فیلم حکایت فرزند شهیدی است که با تماشای عکس‌های یادگاری پدر شهیدش در دوران دفاع مقدس، به دنبال حقیقت به سوی مناطق عملیاتی جنوب حرکت می‌کند.

وی افزود: این فیلم به این مفهوم می‌پردازد که جوانان امروز همچون جوانان اوایل انقلاب اسلامی، آماده هرگونه جان فشانی در راه حفظ اسلام و استقلال و آزادی میهن هستند.

سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: تصویر برداری این فیلم کوتاه که به صورت استاپ موشن (عکس به عکس) بوده در هفته دفاع مقدس انجام شده و پس از تدوین و صداگذاری در اوایل دی ماه آماده شرکت در جشنواره‌های مختلف شده است.

گودرزی با بیان اینکه روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب(ع) در سال جاری برنامه‌های متنوعی را در راستای پخش از سیمای استانی نور و شبکه سه سیما تولید کرده است، گفت: تهیه گزارشی از ششمین همایش بسیج و رسانه و پخش آن از سوی سیمای استانی نور، تهیه مستندی از اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموز دختر و پخش از شبکه استانی نور و شبکه سه سیما، تهیه گزارشی از یادواره شهید زین الدین و شش هزار شهید استان قم و پخش از شبکه سه سیما، تهیه گزارشی از دومین همایش حقوق‌دانان بسیجی و پخش از سیمای استانی نور از جمله برنامه‌های این معاونت در سال جاری بوده است.

وی با بیان اینکه به زودی گروه تلویزیونی سپاه علی بن ابیطالب(ع) به منظور تولید و پخش برنامه‌های متنوع در راستای منزلت افزایی سپاه در جامعه راه اندازی شده و به تولید برنامه‌های مختلف می‌پردازد، اظهار کرد: این امر مهم با مساعدت و همکاری صدا و سیمای مرکز قم و هنرمندان بسیجی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/31