اشکان خطیبی بازیگر جوان و با استعداد سینمای ایران در خصوص برنامه های کاری اش به خبرنگار هنرآنلاین گفت:امسال در سی‌ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با فیلم "قاعده تصادف" حاضر خواهم بود و تنها فیلم سینمایی است که در آن بازی کردم. "قاعده تصادف" دومین فیلم بهنام بهزادی، بعد از فیلم تحسین شده "تنها دوبار زندگی می کنیم" است ومن از این همکاری احساس رضایت می کنم.

خطیبی اضافه کرد: در مورد فیلم و ویژگی های نقش تا قبل از اکران فیلم در جشنواره فیلم فجر نمی توانم صحبت کنم و اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار دهم چون هنوز فیلم را کسی ندیده است.

اشکان خطیبی افزود: به تازگی در سریال جدید مهدی مظلومی نقشی را ایفا کردم که این مجموعه نمایشی قرار است بعد از ماه صفر از شبکه پنج سیما روی آنتن رود.

خطیبی در خصوص فعالیت هایش در حوزه نمایش اضافه کرد : این روزها مشغول تمرین نمایش "آنا کارنینا" به کارگردانی هما روستا هستم و این نمایش احتمال زیاد تا اواخر امسال روی صحنه خواهد رفت.

اشکان خطیبی ادامه داد: به زودی قرار است که آلبوم موسیقی گروه "ترافیک" روانه بازار موسیقی شود. گروه "ترافیک" یک گروه موسیقی است که اعضای آن عبارتند از: فرشاد حسامی، بابک و بهنود فدوی و من.

اشکان خطیبی اضافه کرد: ما سیزده سال است که در کنار هم موسیقی کار می کنیم و قرار است که به زودی اولین آلبوم گروهمان منتشر شود.

پایان پیام/