به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، درام ورزشی "درد و افزایش" را "مایکل بای"، کارگردان شناخته شده سینما بر اساس یک داستانی واقعی و در فضایی کمدی تلخ و انتقادی از جامعه آمریکا به تصویر می‌کشد.

بنابر این گزارش، فیلمنامه "Pain & Gain" را "کریستوفر مارکوس" بر اساس رمانی از "استفان مک‌فیلی" به رشته تحریر درآورده و داستان آن درباره گروهی از ورزشکاران بدنساز است که "دواین جانسون" و "مارک والبرگ" دو مربی بدنسازی در این گروه هستند که این افراد بدون هیچ اطلاعی و ناخواسته وارد یک آدم‌ربایی شده و خط و مسیر زندگی‌شان عوض می‌شود و حالا باید با هرچیزی روبرو شوند.

"مایکل بای" کارگردانی فیلم‌های شناخته شده‌ای همچون "تراسفورمرها" و "پسران بد" را در کارنامه سینمایی خود دارد.

به نوشته هالیوودنیوز، "بای" درباره همکاری‌اش با این دو بازیگر شناخته شده گفته: "بازی که مارک والبرگ و دواین جانسون در این فیلم انجام دادند پیش از این در هیچ‌کدام از فیلم‌های آنان مشاهده نکرده‌اید و این فیلم در واقع بهترین ایفای نقش آنها خواهد بود."

"مارک والبرگ" امسال فیلم "تد" را روی پرده داشت که موفقیت این فیلم باعث شد قسمت دومش هم در دستور ساخت قرار بگیرد. همچنین "دواین جانسون" تابستان 2013 با فیلم "G.I.Joe: Retaliation" به دنیای فیلم برمی‌گردد و خیلی به این فیلم امیدوار است.

"ربل ویلسون"، "آنتونی مکی"، "راب کوردی"، "اد هریس" و "ربل ویلسون" دیگر بازیگران فیلم سینمایی "Pain & Gain" هستند.

گفتنی است، این فیلم اکشن روز 26 ماه آوریل 2013 میلادی (7 اردیبهشت‌ماه) اکران می‌شود.