به گزارش هنرآنلاین، بخش صحنه ای دومین جشنواره سراسری تئاتر بصیرت با حضور چهار نمایش از استانهای تهران، البرز و اصفهان و چهار نمایش از مازندران، روز چهارشنبه در تنکابن آغاز می شود.

در روز نخست این جشنواره نمایش های میدان مین به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین شکرگزار و شب دژخیم نوشته قدرت الله فتحی و به کارگردانی هادی زارع، هر دو از شهرستان تنکابن به روی صحنه می روند.

نمایش های پشت بام، نوشته وحید کیارسی و به کارگردانی حسین عبداللهی از اصفهان، تمام من همه عدو به نویسندگی و کارگردانی مرتضی شاه کرم از کرج و آن سه نفر نوشته پژمان شاهوردی و به کارگردانی محمدجواد صلحی از پاکدشت در روز دوم این جشنواره اجرا می شوند.

جشنواره تئاتر بصیرت در روز سوم، میزبان سه نمایش بیداری به نویسندگی و کارگردانی احمد صمیمی از تهران، نقل سرخ نوشته آرش عباسی و به کارگردانی اکبر قهرمانی از آمل و روایت دیگر نوشته آرمان عبیری و به کارگردانی ایمان عبیری بوده و در نهایت، اختتامیه آن در روز شنبه نهم دی در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن برگزار خواهد شد.

طبق برنامه ریزی ستاد برگزاری این جشنواره، جلسات نقد و بررسی نمایش های شرکت کننده هر روز از ساعت 18.30 و کارگاه آموزشی تئاتر با عنوان مخاطب شناسی در تئاتر توسط دکتر فرهاد مهندس پور در روز پنج شنبه هفتم دی برگزار می شود.

دومین جشنواره سراسری تئاتر بصیرت با حضور هشت نمایش از استانهای تهران، البرز، اصفهان و مازندران، از ششم تا نهم دی، در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن برگزار خواهد شد.

جشنواره تئاتر دومین یادواره هنری تجلی بصیرت در چهار بخش تئاتر صحنه ای (مازندران)، نمایشنامه خوانی (یزد)، تئاتر سیار (تهران) و تئاتر خیابانی ( 20 استان کشور)، مجموعاً با اجرای 50 نمایش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/28