به گزارش هنرآنلاین، این اثر هنری که اهداف بلند مدتی را در راستای مردم شناسی بنک دنبال می کند، توسط ایمان حاجی زاده فیلمساز بومی، نوشته و کارگردانی می‌شود.

این فیلمساز بومی که اخیرا با فیلم قبلی‌اش، سینمای مستند ایران را در جشنواره جهانی لهستان نمایندگی می‌کرده است، پس از بازگشت از این سفر، بخش اول مستند داستانی" اینجا بنک؛ زندگی " را به جلوی دوربین برده و قرار است بعد از ایام عزاداری بخش دوم آن که شامل سنت‌های شادی، آواها و موسیقی‌های فولکور بنک است را به اتمام برساند.

حاجی زاده ضمن قدردانی از تصمیم شهردار و اعضای شورای شهر ساحلی بنک در خصوص تولید و ساخت این فیلم، اظهار کرد: این فیلم که با تجربه‌های جدید در عرصه سینما کارگردانی می‌شود، فیلمی موثر در راستای ثبت و ضبط و معرفی قابلیت‌های جغرافیایی و فرهنگی بنک برای اکنون و آیندگان خواهد بود.

این هنرمند که خود کارگردان و نویسنده اثر است، خاطرنشان کرد: مستند داستانی " اینجا بنک؛ زندگی " محصول شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک برای نمایش در داخل و خارج از کشور تولید می شود.

وی افزود: عوامل اصلی این فیلم وحید مهیمنیان به عنوان فیلمبردار، آرش اسحاقی تدوین و صدا گذاری، حسین شبانکاره صدابردار، جهاد نادریان مدیر تولید و همچنین حسین اندیک هستند.

انتهای پیام/