فرهاد توحیدی؛ عضو هیات مدیره خانه سینما در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین درباره جلسات اصلاح اساسنامه خانه سینما که در انتظار معرفی نمایندگان سازمان سینمایی بود و زمان برگزاری آن گفت:ما هم خبر معرفی نمایندگان سازمان سینمایی را از مطبوعات خواندیم و تا این لحظه هنوز رسما این افراد به ما معرفی نشده اند.

او افزود:دوستان گویا به سلیقه خود قصد برگزاری این جلسات را دارند. البته توافق ما در این زمینه با رییس جمهور بوده و قطعا نماینده ایشان آقای جوزانی، می توانند در مورد نحوه و زمان برگزاری این جلسات در صورت صلاحدید صحبت کنند.

توحیدی در پاسخ به سوالی در مورد زمان مورد نیاز برای اصلاح اساسنامه خانه سینما گفت:این موارد از پیش مشخص شده اند و به نظرم موارد مورد نظر ارشاد کاملا قابل گفت و گو است و نیازی به جلسات طولانی نخواهد داشت.

عضو هیات مدیره خانه سینما در مورد وضعیت این اساسنامه جدید گفت:پس از اصلاح اساسنامه،مجمع عمومی خانه سینما برگزار می شود و کار این مجمع بررسی اساسنامه جدید و تایید آن است در غیر این صورت اساسنامه جدید معتبر نخواهد بود.پس از تایید این اساسنامه هم بر اساس آن هیات مدیره جدیدی انتخاب می شود و هیات مدیره فعلی به کار خود پایان خواهد داد.

توحیدی در پایان در مورد احتمال بازگشایی خانه سینما گفت:من به بازگشایی این خانه امیدوارم.خانه سینما نهادی برآمده از انقلاب اسلامی است و در طول سالهای فعالیت خود موسسه مفیدی برای این کشور بوده است و عقل سلیم هم حکم می کند که یک ارگان مفید به کار خود ادامه دهد.

پایان پیام/