به گزارش هنرآنلاین، اسماعیل موحدی با اشاره به اینکه این نمایش ویژه گروه سنی نوجوان است، اظهار کرد: "نامه‌ای به دوست مریخی‌ام" فضایی فانتزی دارد و علاوه بر اینکه مخاطب نوجوان به خوبی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند، جذابیت‌هایی هم برای مخاطب بزرگ‌سال در طول نمایش وجود دارد.

وی افزود: این نمایش قصه دو خواهر دوقلو است که نامه‌ای به دوست خیالی‌شان در مریخ می‌نویسند و قرار است برای او شیرینی درست کنند اما هر کدام نوع خاصی از شیرینی دوست دارند و در طول بازی اختلاف نظرهایی با هم پیدا می‌کنند که در ادامه اتفاقاتی می‌افتد.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه از کار در فضای کودک و نوجوان لذت زیادی بردم، تاکید کرد: این نمایش نخستین تجربه کارگردانی من در فضای تئاتر کودک و نوجوان است و من سعی کردم گذشته از اینکه حال و هوای خاصی به نمایش می‌دهم آن را به شکل موزیکال کار کنم.

وی اضافه کرد: باز بودن دست کارگردان در وارد کردن برخی عناصر در نمایش‌های کودک و نوجوان را دوست دارم و ممکن است باز هم در این فضا کار کنم.

موحدی درباره عوامل این نمایش نیز گفت: بازیگران این تئاتر افسانه فتاحی، مطهره نریمانی، سپیده مظاهری، ملیکا مهربان، امین فرخ‌زاد، احسان صفری، داریوش امیری و علی سلطانیان هستند و مرضیه صبوخانیان و امین فرخ‌زاد به عنوان دستیار کارگردان همکاری داشته‌اند.

وی ادامه داد: موسیقی این کار بر عهده حسین احمدجو بوده است و مژگان ابطحی به عنوان طراح صحنه و لباس، شهاب ملکی مدیر صحنه، نعیمه حدادی منشی صحنه و سعیده کمالی به عنوان عکاس در این تئاتر فعالیت داشته‌اند.

به گزارش فارس تئاتر "نامه‌ای به دوست مریخی‌ام" به نویسندگی امیر صفایی‌پور و کارگردانی اسماعیل موحدی تا دهم دی‌ماه از ساعت 18 به صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند به هنرسرای خورشید واقع در واقع در خیابان کاوه، پل چمران، جنب شهرداری منطقه 7 مراجعه کنند.

انتهای پیام/31