به گزارش هنرآنلاین،نمایش "پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد" که براساس متنی از علیرضا نادری و به کارگردانی اشکان خیل نژاد از 12 آذر ماه در تالار مولوی به اجرا در آمده است، پیشتر قرار بود تنها 15 اجرا داشته باشد که به دلیل استقبال زیاد مخاطبان تا 8 دی ماه تمدید شد. این نمایش یکی از پر مخاطب ترین نمایشهای تالار مولوی طی چند ماه اخیر است که درباره یک دسته پیاده در رمضان سال 61 و آتش بس جنگ ایران و عراق و حال و هوای آنها است.

این نمایش روز چهارشنبه 6 دی ماه به نفع جانبازان نیازمند به اجرا در می آید و عواید حاصله از آن به بیمارستانی که جانبازان برای درمان به آنجا مراجعه می کنند داده خواهد شد تا به آنها تقدیم شود. لازم به ذکر است که به دلیل حفظ احترام این جانبازان از آوردن اسم بیمارستان در خبر خودداری شده است.

در این نمایش بازیگرانی همچون نوید محمدزاده، محمدهادی عطایی، مهدی فریضه، حمید رحیمی، سینا بالاهنگ، امیراحمد قزوینی،‌ کیوان ساکت‌اف و محمد اشکان‌فر به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه مندان می توانند از طریق سامانه اینترنتی "جاجیم" بلیت این نمایش را تهیه کنند و در صورت تمایل کمک های نقدی خود را در سالن به مسئول این کار اهدا نمایند. هم چنین افرادی که امکان خرید از سایت را ندارند، می توانند با حضور در سالن بلیت را به شیوه همت عالی تهیه کنند.

ساعت اجرا: 19:30 ،تلفن برای کسب اطلاعات بیشتر: 09305867802

انتهای پیام/53