به گزارش هنرآنلاین، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در آیین افتتاح این سینما با اشاره به پیشرو بودن گرمسار در حوزه سینما اظهار کرد: با افتتاح این مرکز مردم شهرستان گرمسار می‏توانند با جدیدترین ابزارهای سمعی بصری، فیلم‏های با کیفیت تصویری بالا را به نظاره بنشینند.

مجتبی نورمحمدی افزود: سینما ابریشم گرمسار نیز امروزه با نصب سامانه دیجیتال و پخش فیلم‏های روز کشور جزو برترین سینماهای کشور محسوب می‏شود و سینما پنج بعدی گرمسار هم به لحاظ دارا بودن نمایش فیلم‏های جذاب می‏تواند در پر کردن اوقات فراغت مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نقش موثری ایفا کند.

وی همچنین از دستگاه‏های اجرایی از جمله فرمانداری، شهرداری و نیروی انتظامی که در گشایش این سینما کمک‏های شایانی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار کرده‏اند، تقدیر کرد.

این سینما با سرمایه‏گذاری بخش خصوصی بالغ بر 90 میلیون تومان و با مدیریت مهدی حسینی همه روزه عصرها از ساعت 16 تا 20 به روی علاقه‏مندان باز است.

همچنین در این مراسم ضمن تقدیم مجوز فعالیت این سینما از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار به مدیریت سینما، دو فیلم برای حضار به نمایش گذارده شد.

انتهای پیام/31