محمد رضا شرف‌الدین؛ تهیه کننده فیلم سینمایی "فرزند صبح" ساخته بهروز افخمی در گفت وگو با هنرآنلاین درباره وضعیت نمایش فیلم عنوان کرد: سرمایه گذار فیلم موسسه نشر آثار امام خمینی(ره) تمایلی به اکران نسخه فعلی فیلم که در جشنواره فیلم فجر دو سال قبل به نمایش در آمد ندارد. بنابراین هنوز وضعیت اکران "فرزند صبح" نا مشخص است.

شرف الدین با اشاره به این مسئله که امکان آماده کردن یک فیلم خوب و مناسب از راش های موجود وجود دارد، تاکید کرد: اگر بهروز افخمی راضی شود که تحت نظارتش نسخه مجددی از فیلم تدوین شود، می توانیم با رضایت سرمایه گذار نسخه ای جدیدی برای اکران فیلم آماده کنیم.

این تهیه کننده با اشاره به شاعرانگی فیلم "فرزند صبح" افزود: انتخاب جنس فیلمنامه و بهروز افخمی به عنوان کارگردان به خواسته سرمایه گذار فیلم موسسه نشر آثار امام خمینی بود و من در انتخاب کارگردان نقشی نداشتم و بعد از دو سال بلاتکلیفی به خاطر مهاجرت افخمی به کانادا و به دلیل بار حقوقی تعهدی که به سرمایه گذار داشتم این نسخه را برای حضور در جشنواره دوسال قبل آماده کردم و بارها با افخمی تماس گرفتم که برای آماده شدن فیلم حضور داشته باشد اما پاسخی دریافت نکردم.

ساخت "فرزند صبح" یکی از طولانی ترین پروژه های تاریخی سینمای ایران بود که تولیدش 5 سال طول کشید و فیلم روایتگر تولد تا هفت سالگی حضرت امام خمینی(ره) و هم‌چنین بخش‌هایی از 63 سالگی ایشان بعد از 15 خرداد ماه است ...

هدیه‌تهرانی، آتیلا پسیانی، عبدالرضا اکبری، ‌الیکا عبدالرزاق، محمدرضا شریفی نیا، هادی حیدری، سحر دولت شاهی و کودک خردسال آرمان ایرانپور بازیگران اصلی این فیلم هستند.

انتهای پیام/