به گزارش هنرآنلاین، سومین جشنواره مردمی فیلم عمار هفتم تا نهم دی‌ماه همزمان با تهران و بسیاری از شهرستان‌ها در مجتمع غدیر بندرعباس نیز برگزار می‌شود.

آثار این جشنواره با موضوعات مرتبط با گفتمان انقلاب اسلامی در قالب‌های فیلم داستانی کوتاه و بلند، مستند، انیمیشن، نماهنگ و نقد سینمایی توسط فیلمسازان جوان به دو شکل اکران مردمی و اکران عمومی صورت خواهد گرفت.

دبیرخانه برگزاری این جشنواره در بندرعباس اعلام کرده است، اکران مردمی این جشنواره در چندین مرکز فرهنگی استان و نیز در بخش جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب بندرعباس برگزار خواهد شد.

این جشنواره که برای سومین سال با اهدافی نظیر معرفی و شناساندن سینما، آثار و هنرمندان واقعی انقلاب به مخاطبان و پیگیران اتفاقات و چهره‌های سینمایی جبهه فرهنگی انقلاب برگزار می‌شود، برای نخستین‌بار همزمان با تهران در بندرعباس نیز به اکران فیلم خواهد پرداخت.

بنابراعلام دبیرخانه سومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، در بخش داستانی انسیه شاه‌حسینی، کارگردان سینما، رحیم مخدومی داستان‌نویس، سید ناصر هاشم‌زاده، فیلمنامه نویس، جواد اردکانی، کارگردان سینما و حسن عباسی، صاحب‌نظر فرهنگی و همچنین در بخش مستند، ابراهیم فیاض، جامعه شناس و استاد دانشگاه، نادر طالب‌زاده، فیلمساز، ابوالقاسم طالبی، کارگردان سینما و تلویزیون، مهدی نصیری، نویسنده و روزنامه‌نگار و مسعود رضایی، روزنامه‌نگار و تاریخ‌پژوه به داوری آثار می‌پردازند.

در بخش انیمیشن نیز، محمدحسین نیرومند، فیلمنامه نویس و کاریکاتوریست، شهریار بحرانی، کارگردان سینما و احسان محمدحسنی به داوری آثار می‌پردازند.

انتهای پیام/31