به گزارش خبرنگار هنر آنلاین،احسان ارغوانی تهیه کننده مجموعه "سایه روشن" با اعلام این مطلب گفت: با توجه به استقبال شبکه از مجموعه "سایه روشن" که هم اکنون قسمت های پایانی اش در حال پخش از شبکه اول سیما است، تولید این سریال طبق توافق با مدیران سال آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

او اضافه کرد: به احتمال فراوان سریال در اوایل تابستان سال آینده روی آنتن می رود و قطعاً تولید آن نیز اواخر بهار خواهد بود.

تهیه کننده برنامه ماه عسل از بازخورد "سایه روشن" در هنگام پخش میان مخاطبان نیز گفت:خوشبختانه آمار پیامک برنامه بی نظیر بوده و مردم نیز از تولید این سریال استقبال به عمل آورده اند. این سریال با توجه به مشارکتی بودن آن به هیچ وجه پیامی را که می خواهد انتقال دهد را به طور مستقیم بیان نمی کند و به نظرم همین عامل باعث موفقیت آن در بین مخاطبان شده است.

امیر غفارمنش، روشنک عجمیان، گیتی معینی، پریا مردانیان، گلناز خالصی، عارف برهمن، سعید بحرالعلومی، حسین میرزایی، عرفان میدانلو، یاسمن کاکایی، حسام کلاهی به همراه هنرمندان خردسال ترلان پروانه، دادوه زرمینا، آوا صدرممتاز و... بازیگران اصلی این پروژه هستند.

سایه روشن به کارگردانی یوسف طاهریان و با اجرای ایمان قیاسی با ساختاری متفاوت و طراحی سوالاتی در زمینه مصرف بهینه برق بدون اشاره مستقیم، به مقوله صرفه جویی می پردازد. داستان این مجموعه در خانه ای اتفاق می افتد که مستأجرین آن با صاحبخانه بر سر مسایلی به مشکل برمی خورند و اتفاقات شیرین و جالبی رخ می دهد که... .

این سریال محصول مشارکت گروه دانش و اقتصاد شبکه یک و شرکت توانیر است و هر هفته ساعت 20:30 دقیقه از این شبکه روی آنتن می رود.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: نویسنده: کریم خودسیانی، مدیر تصویربرداری و نورپرداز: پیروز جابری، صدابردار: بهروز عابدینی، طراح صحنه و لباس: علی شایانفر، طراح گریم: سیدجلال موسوی، مشاور پروژه: بیژن قاسمی، منشی صحنه: صبا حسینی، مدیر تولید: مانی علیخانی، جانشین تولید: عرفان میدانلو، تدوین: حامد میرفتاحی، آهنگساز: مهدی یراحی، خواننده: سیدحامد میرفتاحی، ترانه سرا: زهرا عاملی.

پایان پیام/