به گزارش هنرآنلاین، امام جمعه رامسر از اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان بازدید به عمل آورد.

حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه رامسر روز گذشته در دیدار با اعضای انجمن خوشنویسان رامسر و فعالان فرهنگ و هنر در اداره فرهنگ و ارشاد رامسر بیان داشت: امیدواریم با برگزاری جلسات بیشتر با هنرمندان ظرفیت‌های موجود در شهرستان شناسایی شده و معرفی شوند.

مرتضوی با اعلام همکاری در این باره گفت: در نشست صمیمی و مشترکی که با فرماندار شهرستان و هنرمندان برگزار خواهیم کرد با شنیدن درددل‌های این قشر با دغدغه‌های آنها آشنا شده تا با شناسایی آنها در رفع‌شان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه آثار هنرمندان نشان‌دهنده نگرش عمیق آنها نسبت به جامعه است و معضلات و مشکلات جامعه را بازگو می‌کند، تصریح کرد: هنرمندان در شاخه‌ها و رشته‌های مختلف نظر و انتقاد خود را به زبان شعر، موسیقی و هنرهای نمایشی و... بیان می‌کنند.

امام جمعه رامسر بیان کرد: اگر ما جوانان‌مان را به سوی هنر متمایل کنیم و بسترهای لازم برای بروز و ظهور استعدادهای فرهنگی و هنری آنان را آماده سازیم، یقیناً به سوی بزهکاری و ناهنجاری‌هایی همچون اعتیاد و.. نخواهند رفت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر نیز در این نشست با تاکید بر اعمال مدیریت فرهنگی با محوریت امام جمعه محترم در شهرستان خاطرنشان کرد: تمامی نهادهای فرهنگی شهرستان رامسر با ظرفیت‌های خود باید دست در دست یکدیگر گذاشته و برای اعتلای فرهنگ این شهرستان تعامل داشته باشند.

محمد شریفی افزود: جای شکر است که در این شهرستان بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرماندار و امام جمعه، همدلی و وفاق وجود دارد که این امر می‌تواند عامل موثری در پیشبرد اهداف فرهنگی باشد.

وی درباره برنامه‌های در دست اجرای این اداره نیز بیان کرد: یکی از برنامه‌ها که طی هفته آتی اجرایی می‌شود تجلیل از فعالان و هنرمندان پیشکسوت در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، اصحاب رسانه، موسیقی، هنرهای نمایشی و... با حضور فرماندار و امام جمعه خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری تعزیه توسط گروه مطرح کشوری خوانسار اصفهان به مناسبت اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

شریفی در پایان نیز گفت: نخستین نشست مشترک شاعران مناسبتی- آئینی و مداحان اهل بیت رامسر در دفتر امام جمعه رامسر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/