به گزارش هنرآنلاین، ششمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج استان زنجان ‌با حضور هنرمندان استان برگزار شد.

هیئت داوران این جشنواره در رشته عکاسی از حمید رضا بازرگانی و در رشته حجم از ساناز سلیمی، ندا فقیه و لیلا محمدی به ترتیب برای کسب رتبه های اول تا سوم تقدیر کرد.

همچنین در رشته هنرهای سنتی در رشته منبت کاری از منصور اکرادی، نیلوفر محمودیان، نسرین تاران و سمیرا ابراهیمی در رشته معرق کاری تقدیر شدند.

در رشته طراحی محمد رضا ناصحی و روح الله سلیمی به ترتیب اول و دوم شدند و نفر سوم این رشته اعلام نشد.

در رشته گرافیک مهران سعادتی، نسیم جوزی و پریسا احمدی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند و در رشته کاریکاتور زهرا ترخوانه به عنوان برگزیده از سوی هیئت داوران معرفی شد.

گفتنی است، در رشته نقاشی محمد خدایی به عنوان برگزیده و در رشته خوشنویسی علی ملک نفر دوم و حافظ عابدینی و پریسا ربیعی مشترکا سوم شدند و در همین بخش هیئت داوران انتخاب نخست نداشت.

در رشته خوشنویسی مریم تقی لو شایسته تقدیر اعلام شد.

همچنین از فائزه تقیلو، فاطمه شکوری، مریم جوادی، رقیه بیات، سحر آقاجانلو، فرزانه آقاجانلو، فرشته حسنی، سمانه اکرادی، فاطمه محمدی، نگار غفاری، علی مقدم، وحید دوستی، شیرین پرگاری، یعقوب دولتیاری، شیدا آرمیده، فریده علوی، آیدا فقیه، مینا جوزی، سید مرتضی موسوی، اکبر فرخ نیا، سعید تقی بیگلو، سیده سولماز محمودیان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

گفتنی است، در این جشنواره از حسن واثق ملکی، منیره گرشاسپی، سیده بتول موسوی، اصغر محمدی، ایوب شهریاری و حسن ترخوانه به عنوان دست اندرکاران این جشنواره تقدیر شد.

انتهای پیام/