هادی عامل هاشمی درباره فعالیت‌های اخیر خود در حوزه نمایش به خبرنگار هنرآنلاین گفت: نمایش "پابرهنه در پارک" از مجموعه آثار نیل سایمون و ترجمه شهرام زرگر و رامین ناصرنصیر را از هفته آینده در تماشاخانه پارین آغاز خواهیم کرد؛ مجموعه پارین زیر نظر بنیاد شهید مرکز هنرهای نمایشی فعالیت دارد و این نمایش سومین اثر نمایشی خواهد بود که در این مجموعه به روی صحنه می رود.

عامل هاشمی درباره ژانر موضوعی اثر افزود: "پابرهنه در پارک" با ژانر کمدی و طنز نوشته شده و به هیچ عنوان قصد ایرانیزه کردن آن را ندارم؛ اغلب آثار نیل سایمون به گونه ای هستند که بهتر است با همان شیوه و سیاق اصل داستان نمایش شوند و داستان حول محور زندگی دو همسر از اهالی نیویورک می‌چرخد.

این کارگردان تئاتر و عضو گروه تئاتر پاپتی‌ها افزود: در این نمایش علی عامل هاشمی،‌ ارسطو خوش‌رزم، مهشید بابایی، لبخند بدیعی و حمیدرضا محمدی به عنوان بازیگر حضور دارند و همچنین طراح لباس پگاه ترکی و آهنگساز آرش عزیزی هستند. گفتنی است، "پابرهنه در پارک" یکی از محبوب‌ترین کمدی رمانتیک‌های نیل سایمون در دهه ‌1960 حاصل نگاه طنزآمیز و نقادانه‌ اوست به زندگی یک زوج نمونه در دهه‌ 1960 و البته به نوعی باز‌آفرینی روزهای آغازین زندگی خود و همسرش.

داستان برهه‌ای از زندگی زوج جوانی بنام کوری و پل براتر را تعریف می‌کند که بعد از گذراندن شش روز رویایی در هتل پلازا‌، حالا عازم منزل جدیدشان در نیویورک می‌شوند تا زندگی تازه‌ای آغاز کنند و ...

انتهای پیام/52/53