به گزارش هنرآنلاین، این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی فریدون ولایی از هنرمندان فعال و باسابقه‌ی هنرهای نمایشی شهرستان مراغه و در سایه‌ی تلاش و همکاری هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی مراغه به سرانجام رسیده است، توانسته از میان 385 نمایشنامه‌ی متقاضی و 24 نمایش شرکت کننده در جشنواره جواز حضور در جشنواره را دریافت دارد.

جشنواره‌ی کشوری تئاتر صاحبدلان (حقیقت) که از تجمیع جشنواره‌های مذهبی و دینی طراحی شده است، برای سومین بار در سالجاری در بخش‌های مختلف در حوزه‌ی تئاتر دینی در تهران و شهرستان‌های کشور برگزار می‌شود که در بخش اصلی آن که بخش صحنه‌یی‌ست، نمایش "گزارش به بالا" حضور دارد.

در دوره‌ی نخست این جشنواره نیز که با عنوان حقیقت برگزار شد، نمایش "پایکوبی در بلندی" از مراغه حضور داشت که توانست عنوان بهترین کارگردانی را در مراسم اختتامیه‌ی آن نصیب فریدون ولایی کند.

در این نمایش باز‌یگرانی همچون هادی افتخارزاده، مریم برومندمطلق، سمیه حسین‌پاشایی، امین خان‌زاده، مجتبی حسین‌زاده، سیما جالبی و سجاد توفیق ایفای نقش می‌کنند.

همچنین طراحی صحنه‌ی نمایش را فریدون ولایی ، طراحی لباس را مریم برومندمطلق، طراحی پوستر و بروشور را آیدا ولایی، طرح و اجرای نور را رامین خاکی و با همکاری پریسا آقامحمدی، میترا غمین و سمیرا سلیمی برعهده دارند.

سجاد توفیق به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می‌کند و آهنگسازی و طراحی افکت‌ها بر عهده‌ی وحید غلامحسین پور منافی، مدیریت صحنه بر عهده‌ی پریسا آقامحمدی، و منشی صحنه سمیرا سلیمی‌ست. ضمن اینکه حسن توفیق کارعکاسی و تصویربرداری نمایش را برعهده دارد.

نمایش "گزارش به بالا" با حمایت مرکز هنرهای نمایشی و ستاد سومین جشنواره‌ی کشوری تئاتر صاحبدلان، زمستان سالجاری در تالار صوفی مراغه اجرای عمومی خواهد داشت.

انتهای پیام/38