به گزارش هنرآنلاین، این عکس برگزیده که با موضوع "کودک" در هفتمین جشنواره عکس کودک شرکت کرده است توسط هیئت داوران جشنواره عکس کودک از میان بیش از 5 هزار عکس که به دبیرخانه جشنواره رسیده بود، به همراه 128 اثر عکاسی دیگر برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شده است.

اسماعیل عباسی دبیر هفتمین جشنواره عکس کودک اظهار کرد: در بخش کودک 39 عکاس با 47 عکس و در بخش نوجوان 54 عکاس با 82 عکس در این جشنواره حضور می‌یابند.

محمدمهدی رحیمیان مدرس عکاسی، محمد ستاری عضو هیئت علمی گروه عکاسی دانشکده هنرهای تجسمی، کیارنگ علایی مدرس عکاسی، کریم متقی عکاس و مترجم و کوروش پارسانژاد سرپرست واحد گرافیک کانون قضاوت آثار این جشنواره را بر عهده داشتند.

نمایشگاه عکس از 26 دی‌ماه تا ششم بهمن‌ماه امسال در مرکز‌ آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون استان تهران واقع در خیابان حجاب و مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان هفتمین جشنواره عکس کودک نیز هم‌زمان با گشایش نمایشگاه عکس برگزار می‌شود.

مجموعه‌ عکس‌های منتخب و برگزیده عکاسان کودک و نوجوان در این جشنواره در قالب کتابی منتشر و این کتاب در روز اهدای جوایز به برگزیدگان به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانیwww.kanoonnews.ir اسامی این آثار منتخب را اعلام کرده است.

انتهای پیام/