به گزارش هنرآنلاین، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج مازندران با حضور مسئولان استان و شهرستان و همچنین هنرمندان بسیجی شهرهای مختلف در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برگزار شد.

پس از بررسی 277 اثر از 138 هنرمند در بخش‌های مختلف جشنواره شامل حجم، صنایع دستی، هنرهای سنتی، گرافیک، کاریکاتور، نقاشی و خوشنویسی با آرای هیئت داوران از نفرات برگزیده با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.

هیئت داوران در بخش صنایع با اهدای لوح تقدیر و وجه نقد از احمد اقیان با گرایش منبت روی سفال تقدیر کرد و نفرات برگزیده این بخش را بدون در نظر گرفتن رتبه را شامل لوح تقدیر وجه نقد به صورت مشترک و جداگانه به فرحناز روزبه جویباری با گرایش برجسته کاری، حسن برنتی با گرایش معرق الیاف، منیرالسادات حسینی با گرایش قلم‌زنی و خانم سیده کبری مهدوی با گرایش منبت بخش هنرهای سنتی معرفی کرد.

هیئت داوران در بخش تذهیب بدون در نظر گرفتن رتبه با اهدای لوح تقدیر و وجه نقد به صورت مشترک و جداگانه از هنرمندان سپیده فضل الهی با گرایش گل و مرغ، صادق گنجوی با گرایش گل و مرغ، مهرناز بهزاد نیا با گرایش تذهیب، رضا عابدی با گرایش تذهیب و صادق گنجوی با گرایش نگارگری تقدیر کرد.

در بخش خوشنویسی هیئت داوران در این بخش با اهدای لوح تقدیر و وجه نقد از امید اکبرزاده با گرایش ثلث، محمدرضا نقی‌پور با گرایش معلی، فاطمه زهرا لیانی با گرایش شکسته نستعلیق و نبی‌الله پوروایی با گرایش نستعلیق تقدیر کرد.

در این مراسم لوح تقدیر و وجه نقد به طور مشترک و جداگانه به هنرمندان حامد احمدی با گرایش نستعلیق، نیما الیکایی با گرایش نستعلیق؛ سید پیام غضنفری با گرایش نستعلیق، غلامعلی گوران با گرایش شکسته نستعلیق و سید مرتضی جعفری با گرایش نستعلیق اهدا شد.

در بخش نقاشی هیئت داوران این بخش با اهدای لوح تقدیر و وجه نقد از سارا خانلریان با گرایش رنگ و روغن، حجت عیسی پور با گرایش رنگ و روغن و سیده فاطمه لواسانی با گرایش رنگ و روغن تقدیر کرد و رتبه سوم شامل لوح تقدیر به همراه وجه نقد به طور مشترک و جداگانه به علی یونسی و لیلا رضانژاد رسید.

رتبه دوم شامل لوح تقدیر به همراه وجه نقد به سیده فاطمه شاکری اهدا شد.

هیئت داوران در این بخش هیچ اثری را حائز رتبه اول ندانست.

در بخش گرافیک به ترتیب امیر محمد عشریه به عنوان رتبه سوم، محمدعلی دارایی قادیکلایی رتبه دوم و هادی کاظمی به عنوان رتبه اول معرفی شدند.

در بخش کاریکاتور هدیه رجب‌پور رتبه سوم، سعید نشاگران رتبه دوم و محمد مهدی اسکندری به مقام نخست دست یافت.

در این مراسم از خانواده هنرمند شهید سردار شیخ موسی نظر هنرمند عرصه هنرهای تجسمی (خوشنویسی و نقاشی) با اهدای لوح تقدیر و هدیه هنری تجلیل شد.

انتهای‌پیام/