به گزارش هنرآنلاین، امیر رسولیان صبح امروز در شانزدهمین جلسه تحول اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان گفت: با توجه به افزایش وسایل ارتباط جمعی و پیشرفت‏های چشمگیر در عرصه اطلاعات، ارتباطات و تکنولوژی لازم است که این ستاد تشکیل شود.

وی تصریح کرد: باید از هرگونه سوءاستفاده از آثار هنرمندان و فرهنگیان که همواره احتمال آن وجود دارد، جلوگیری شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان ادامه داد: باید با اهمیت دادن به این موضوع، تشکیل چنین ستادی در سطح جامعه را عملی کرد تا احساس اطمینان در هنرمندان به وجود آید.

رسولیان افزود: ستاد صیانت از آثار هنری در سمنان با همکاری ادارات دادگستری، شورای اسلامی شهر سمنان، بازرگانی، سپاه پاسداران، اماکن عمومی، تبلیغات اسلامی، مجمع امور صنفی و ... زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان تشکیل می‏شود.

وی هدف از برگزاری ستاد صیانت و حمایت از آثار فرهنگی را هماهنگی و ارتباط بیشتر بین دستگاه‏های اجرایی و فرهنگی، تولید آثار فرهنگی و هنری و مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب اعلام کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان بیان داشت: جلسات ستاد صیانت و حمایت از آثار فرهنگی به صورت ماهانه برگزار می‏شود و در خصوص حمایت از تولید آثار فرهنگی به‌ویژه آثاری که در مبارزه با تهاجم فرهنگ غرب تولید شده باشد، برگزار می‏شود.

انتهای پیام/