مهناز افشار بازیگر نقش گندم فیلم "یک عاشقانه ساده " در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین در خصوص این فیلم گفت: "یک عاشقانه ساده" فیلم ساده ای است و در این فیلم ما به دنبال این نیستیم که گره ای را باز کنیم. فیلم قصه ای ساده دارد و متعلق به هیچ زمان و مکان خاصی نیست.

قصه ای که روایت می شود زمان و مکانش متعلق به ذهن خود کارگردان است و متعلق به هیچ جای دیگری نیست.
مهناز افشار در پاسخ به سوال خبرنگار هنرآنلاین در خصوص پذیرفتن نقش گندم در "یک عاشقانه" ساده اضافه کرد: در ابتدا کار کردن با سامان مقدم در این فیلم برای من الویت داشت و بعد از آن تا به حال نقشی در این حال و هوا، نقش یک دختر روستایی را تجربه نکرده بودم و این قصه و این فضا یک تجربه کاری جدید در کارنامه بازیگری ام بود و ادعای عجیبی در مورد این کاراکتر ندارم و این که چه قدر در ایفای این نقش موفق بوده ام را نمی دانم ...
مهناز افشار در خصوص وضعیت مبهم اکران فیلم "برف روی کاجها " به خبرنگار هنر آنلاین گفت: از وضعیتی که برای این فیلم پیش آمده خیلی ناراحتم. "برف روی کاجها " سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را درجشنواره سال گذشته دریافت کرد و این فیلم را مردم انتخاب کردند پس باید به شعور و انتخاب مردم احترام گذاشت.
اگر دوستان به سوژه این فیلم مثبت نگاه کنند، در می یابند که می تواند آثار مثبتی داشته باشد و مخرب نیست و سازنده است. افرادی که در این فیلم زحمت کشیدند همگی به بنیان خانواده احترام می گذارند و دغدغه خانواده و زندگی دارند، این فیلم به کانون خانواده پایبند است.
افشار اضافه کرد: "برف روی کاج ها" هر زمانی که اکران شود با مخاطبش ارتباط برقرار می کند و سوژه فیلم تاثیر اش را خواهد گذاشت.
انتهای پیام/