به گزارش هنرآنلاین، سید امیر حسین هاشمی گیلان روز گذشته در جمع خبرنگارن در خرم‌آباد گفت: این سریال در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه افلاک شبکه ملی استان‌ها موسوم به شبکه شما آماده می‌شود.

وی افزود: کار تصویربرداری این سریال در روزهای آغازین فصل پاییز در مجتمع فرهنگی_تفریحی چهارده معصوم (ع) معروف به بام خرم‌آباد آغاز شد و تا به حال علاوه بر این لوکیشن از لوکیشن‌های دیگر مثل خانه‌های قدیمی و تاریخی شهر خرم‌آباد و برخی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان لرستان نیز در تصویربرداری سریال استفاده شده است.

هاشمی گیلان از آماده پخش شدن این سریال برای ایام نوروز 92 خبر داد و افزود: بعد از مراحل پایانی تصویربرداری که تا یک هفته دیگر به طول خواهد انجامید، مرحله تدوین آن آغاز شده و نهایتاً برای ایام نوروز 92 آماده پخش می‌شود.

تهیه کننده سریال کوی‌افلاک گفت: در داستان این سریال زیور پس از سال‌ها دوری از خرم‌آباد به خاطر گذراندن طرح پزشکی دخترش مریم به خرم‌آباد می‌آید، او در زادگاه خود که خاطرات زیادی از آن دارد، به خانه‌ای می‌رود که متعلق به رحمت‌الله پسر عمویش و نامزد سابقش بوده، رحمت‌الله از صادرکنندگان عسل است که در ویلای خود با کمک چندین کارگر، تولیدی عسل دارد.

وی افزود: ایمان پسر رحمت‌الله مهندس معماری است که طراحی و اجرای زیباسازی مجتمع چهارده معصوم (ع)، (بام خرم‌آباد) را انجام می‌دهد، ایمان هم که از جریان قدیم بین پدر و دختر عمومی پدرش (زیور) که همان نامزد سابق پدرش بوده خبر ندارد و .... کارگردانی این کار را کارگردان نام آشنای صدا و سیمای مرکز لرستان سیدمحمد سیف‌زاده که آثار سینمایی مانند آخرین تکسوار ایل و سریال‌های موفقی مانند دیار به یاد ماندنی را در کارنامه دارد، انجام می‌دهد.

تهیه کننده سریال کوی‌افلاک گفت: مدیر تصویربرداری این سریال سعید رشنوییان و صدابردار آن مجید بلوری است.

لازم به ذکر است، برخی بازیگران این سریال حجت‌الله علیپور، غلام لطفی، هادی سعادتی، سرور سالاروند، مینا سپهوند، فرحناز فزونخواه، باقر مرادی، مهدی شجاعی، فریده دوشابی و ... هستند.

انتهای پیام/31