به گزارش هنرآنلاین مجتمع آموزشی فرهنگ فیلم تهران، کارگاه آموزشی خط کوفی را که به مباحث نظری در این حوزه می‌پردازد با حضور طراحان گرافیک، دانشجویان و دیگر علاقه‌مندان، توسط سید محمد وحید موسوی جزایری برگزار می‌کند.

این کارگاه آموزشی که در روزهای ۶، ۷ و ۸ دی ماه سال‌جاری در نگارخانه ایوان برپا خواهد شد با هدف آشنایی با مضامین تاریخی یک‌هزار ساله و شناساندن و خوانش خط کوفی اجرا می‌شود.

این کارگاه ترکیبی از مطالعات نظری و آموزش خط کوفی اولیه خواهد بود و موضوعات مورد گفتگو، اغلب مبتنی بر تحلیل ارزش‌های فرمی خطوط کوفی در طی دوره‌های تاریخی است.

موسوی جزایری، دانش آموخته رشته گرافیک است که تسلط خوش نویسانه در زمینه برخی از خطوط کهن و سنتی، امکان نقد و تحلیلی کاربردی را برای وی به وجود آورده است.

وی تاکنون بیش از سه هزار لوگوتایپ و چندین فونت را با قابلیت‌های بصری جدید طراحی کرده است. اکثر آثار وی با ورق طلا تذهیب شده و برگرفته از آیات قرآن مجید و اسما جلاله است. تا کنون، آثار متعدد و متنوعی از سوی وی به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع و شرکت در این کارگاه می‌توانند به سایت www. Farhangfilm. ir و یا با شماره‌های ۸۸۶۶۵۵۲۵ و یا ۸۸۶۶۵۵۲۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/31