به گزارش هنرآنلاین، سید عزت الله ضرغامی افزود: مستند «آخرین روزهای زمستان» با گذر از خط قرمزهای غیرواقعی و احترام به شعور مخاطب و پرهیز از هرگونه تصنع و اغراق، زندگی آرمانی یک فرمانده بزرگ را باورپذیر و دست‌یافتنی کرده است و این مساله برای نسل جوان امروز بسیار مهم است.

رییس سازمان صداوسیما در نشست تجلیل از سازندگان مستند «آخرین روزهای زمستان» گفت: این مجموعه از مستندهای فاخر و ماندگار رسانه ملی با موضوع دفاع مقدس است که با محوریت زندگی و شخصیت سردار بزرگ سپاه، شهید حسن باقری، دلاوری‌ها و خاطرات ارزشمند هشت سال حماسه مقاومت تاریخ‌ساز رزمندگان اسلام را به تصویر می‌کشد.

ضرغامی با بیان ویژگی‌های منحصر به فرد این مستند گفت: این مجموعه به لحاظ بصری از قاب کلاسیک یک اثر مستند فراتر رفته و با نوآوری تحسین‌برانگیز و استفاده همزمان از ظرفیت‌های دو قالب «نمایش» و «مستند» اثری جذاب تأثیرگذاری را ارائه کرده است.

او دو مجموعه «شوق پرواز» و «آخرین روزهای زمستان» را ادای دین هنرمندان و برنامه‌سازان رسانه ملی به فرماندهان بزرگ ارتش و سپاه دانست و از دست‌اندرکاران ساخت این آثار ماندگار تشکر کرد.

رییس رسانه ملی با تمجید از سرلشگر محمد باقری وی را از افتخارات کشور و جانشین شایسته‌ای برای برادر بزرگوار خود دانست و با تقدیر از سردار اسدی از وی به عنوان فرمانده‌ای شجاع و فداکار یاد کرد و خاطرات او را از جمله بهترین منابع برای تولید برنامه در حوزه دفاع مقدس دانست.

انتهای پیام/