به گزارش هنرآنلاین، مدیرکل ارشاد و رئیس کارگروه توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب استان در این جلسه بر فرهنگ سازی عفاف و حجاب اشاره کرد و بیام کرد: می بایست آموزش و آگاهی بخشی تبلیغی را در دستور کار خود قراردهیم و قوانین را در این حوزه احصاء کنیم.

حسین ثابت قدم وحید تصریح کرد: تلاش در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب می تواند موجب فرهنگ سازی این مهم در جامعه و بویژه در استان شود.

وی به برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی اشاره کرد و گفت: بایستی همه ما تلاش کنیم تا بتوانیم این نمایشگاه را به نحو احسن در استان برگزار کنیم.

ثابت قدم وحید ارائه طرحهای شاخص و کاربردی از سوی کمیته های پنج گانه ذیل کارگروه توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب به دبیرخانه این کارگروه را حرکتی ارزنده در حوزه عفاف و حجاب استان ذکرکرد.

ابراهیم حسینی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی نیز درادامه به ارائه گزارشی از روند فعالیت کمیته اقتصادی پرداخت و افزود: تاکنون 8 جلسه با 60 مصوبه برگزار شده است.

دبیر کارگروه توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب استان نیز در ادامه به تعاملات و هم افزایی با کمیته های پنج گانه عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: کمیته اقتصادی از جمله کمیته هایی است که اقدامات آن در بازه زمانی کوتاه محسوس و ملموس است.

مجتبی اطمینان به فعال کردن کارگروه سبک زندگی ذیل شورای فرهنگ عمومی استان اشاره و بیان کرد: می بایست بحث نوع پوشش در کمیته اقتصادی به عنوان محوری ترین موضوع پیگیری و به کارگروه عفاف و حجاب استان گزارش شود.

در ادامه اعضای این جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پرداختند.

برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی، بازدید اعضای کارگروه عفاف و حجاب استان از اصناف، برپایی نمایشگاه مجازی فرهنگ عفاف و حجاب و برگزاری دوره های آموزشی برای تولید کنندگان از اهم مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/38