به گزارش هنرآنلاین، عبدالله عینعلی بعد از ظهر امروز در جلسه اداری شورای شهرستان گرگان اظهار کرد: مجموعه گودال سرخ به همت سپاه نینوا استان با همکاری ستاد بقیه‎الله الاعظم تهران و قرارگاه فرهنگی عاشورائیان استان، تشکل‎های فرهنگی مذهبی استان و سایر دستگاه‎های اجرایی به برگزاری این برنامه کمک می‎کنند.

وی به مشخصات فنی پروژه گودال سرخ اشاره و تصریح کرد: ارتفاع خیمه پیش‎بینی شده از داخل زمین 18 متر و ارتفاع بالای سطح به اندازه 13 متر تدارک دیده شده که در هر سانس ظرفیت بازدید برای یک‎هزار و 500 نفر وجود دارد.

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه نحوه اجرای این مجموعه با بهره‎گیری از فناوری نوین است متذکر شد: با ابزارهای نوین تلاش شده تا فضای معنوی را به مخاطب القا کنیم.

عینعلی یادآور شد: بازدیدکنندگان قبل از ورود در نمایشگاهی که ترتیب داده شده از هشت غرفه با موضوعاتی از قبیل غرفه محرم"کاروان رهروان عاشق با ولایت تا شهادت"، غرفه نذورات مردمی"نمایش فاخر فرهنگی مذهبی گودال سرخ"، غرفه حجاب و عفاف "سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان"، غرفه فروش محصولات فرهنگی مذهبی، غرفه فضای مجازی "سپاه نینوا گلستان"، غرفه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‎زدایی و پیشگیری از اعتیاد "سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان"، غرفه مشاوره گروهی و انفرادی "مرکز خانواده سپاه نینوا گلستان"، غرفه ماکت عملیاتی والفجر هشت، کربلای پنج و صحنه عاشورا از غرفه‎ها دیدن خواهند کرد.

وی با بیان اینکه 30 هنرمند اصلی در این مجموعه نقش‎آفرینی می‎کنند ابرازکرد: 20 نفر به عنوان عوامل فنی و 30 نفر از سربازان در این راستا کمک خواهند کرد.

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان بهای بلیط مجموعه فرهنگی گودال سرخ را 2 هزار تومان عنوان کرد و گفت: این برنامه به مدت 30 شب در سپاه نینوا گلستان واقع در میدان بسیج مقابل درب بیمارستان حکیم جرجانی جنب فروشگاه لاله به اجرا درمی‎آید.

عینعلی در خصوص دستگاه‎هایی که همراهی خوبی برای اجرای این پروژه داشتند اشاره کرد و اظهار کرد: استاندار گلستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرمانداران، دستگاه‎های آب، برق، گاز، مخابرات، آتنش‎نشانی، راهور، شهرداری، اورژانس، هواشناسی، تربیت بدنی و... همکاری خوبی داشتند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/