فرهاد نجفی کارگردان مجموعه "ماتادور" در گفت وگو با هنر آنلاین درباره پایان مراحل فیلمبرداری این مجموعه گفت: فیلمبرداری در تهران به پایان رسیده و منتظر فراهم شدن شرایط برای ادامه فیلمبرداری در کشور ترکیه و قبرس هستیم. در حدود 15 درصد از فیلمبرداری در خارج از کشور انجام می شود.

سازنده "حرکت اول" با اشاره به سفر استامبول و قبرس برای انتخاب لوکیشن افزود: چند روز آینده برای انتخاب لوکیشن و بازیگران ترکیه ای به این کشور سفری خواهم داشت.

نجفی در باره مدت زمان فیلمبرداری و ژانر فیلمش گفت: "ماتادور" یک فیلم اکشن جاسوسی است و فیلمبرداری از اول شهریور ماه در تهران آغاز شد و با توجه به صحنه های اکشن و درگیری در کوچه و خیابان با شرایط سختی در طول فیلمبرداری مواجه بودیم که خوشبختانه با حضور یک گروه حرفه ای کار خوب و قابل قبول شده است.

این کارگردان با اشاره به تدوین هم زمان فیلم تصریح کرد: همزمان با فیلمبرداری موحد شادرو تدوین را انجام می دهد و ایرج شهرزادی هم امورات کارهای صدای مجموعه را بر عهده دارد. به احتمال زیاد مجموعه در 13 قسمت 45 دقیقه ای برای شبکه اول و یا سوم پخش می شود.

داستان این مجموعه داستان حضور ریاست اتحادیه اروپا و تنی چند از مقامات بلند‌پایه ‌به ایران و توطئه عده‌ای از خرابکاران بین‌المللی برای ایجاد خلل و ناامنی در این ماموریت را به تصویر می‌کشد.

در این مجموعه پولاد کیمیایی، پوریا پورسرخ، سام درخشانی، علی‌رام نورایی، شقایق فراهانی، تیرداد کیایی، لیندا کیانی و مجید واشقانی به ایفای نقش‌های اصلی می‌پردازند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از: تهیه کننده‌: موسسه ناجی‌هنر/ مشاور پروژه: جواد نوروز بیگی/ نویسنده : آرش قادری (بر اساس طرحی از سعید منتظرالمهدی)/ کارگردان: فرهاد نجفی/ مدیر تولید: سعید علیجانی/ مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی‌مقدم / طراح گریم: محمد قومی/ طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی/ صدابردار: امیر پرتوزاده / مدیر تدارکات: مهدی مجلل/ منشی صحنه: شیدا باسمه چی/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فروزان جلالی/ تدوین: موحد شادرو/ جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان/ مدیر بدلکاری: سینا طاهری/ مشاور انتظامی: سرهنگ هدایت الله سجادی/ عکاس: سهراب ولد بیگی/ صداگذار: ایرج شهزادی

انتهای پیام/