به گزارش هنرآنلاین، تهیه کننده این فیلم صبح امروز در آیین تصویربرداری فیلم اظهارکرد: نزدیکترین دوردست، نام نخستین فیلم بلند سینمایی تولیدی در شهرستان جم است که نویسندگی آن بر عهده مجتبی محمدیان بوده و به سفارش کانون فیلم‌سازان شهرستان جم و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال تهیه است.

جواد دانیال افزود: کارگردانی این اثر را محمد عبداللهی بر عهده داشته و موسیقی این فیلم نیز قرار است توسط محمد علی عندلیب ساخته شود.

تهیه کننده فیلم نزدیک‌ترین دوردست اضافه کرد: این پروژه از اردیبهشت 91 کلید خورده که در این راه علی موذنی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم و مسئول فعلی روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری بوشهر و جمالی رئیس اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر همکاری بسیار مناسبی با ما داشته‌اند.

دانیال اذعان کرد: هزینه‌های این فیلم توسط خود اعضای گروه تامین می‌شود و هیچ سرمایه‌گذاری در این راستا ورود پیدا نکرده است.

کارگردان جوان این اثر نیز بیان کرد: نزدیک‌ترین دور دست فیلم بلند 90 دقیقه‌ای با موضوع اجتماعی است و زندگی مردی را به نمایش می‌گذارد که به‌خاطر افکارش با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

محمد عبداللهی افزود: کار تصویر برداری فیلم آغاز شده و تا کنون در حدود 20 درصد از فیلم، تصویر برداری شده و پیش‌بینی می‌کنیم اواسط بهمن ماه فیلم آماده پخش باشد.

وی با اشاره به بازیگران این فیلم خاطرنشان کرد: تمامی بازیگران این فیلم ساکن شهرستان جم بوده و البته در زمینه فیلم کم‌تجربه هستند؛ اما علاقه بسیار زیاد آنها و تلاشی که در این مدت از خود نشان داده‌اند ما را امیدوار کرده است.

کارگردان نخستین فیلم بلند سینمایی شهرستان جم گفت: این فیلم را برای جشنواره‌های متعددی در نظر داریم و ایمان دارم که نزدیک‌ترین دور دست می‌تواند فیلم موفقی برای نخستین حضور شهرستان جم در این عرصه باشد.

عبداللهی یادآور شد: کار آماده‌سازی این فیلم در سطح حرفه‌ای و به‌وسیله بهترین امکاناتی که هم اکنون در فیلم‌های کشور از آن استفاده می‌شود در حال انجام است و در این زمینه هیچگونه نگرانی نداریم.

وی افزود: حدود 95 درصد صحنه‌های این فیلم در شهرستان جم ضبط و مابقی در بوشهر یا شیراز و بخش کوچکی نیز در بندر سیراف ضبط خواهد شد.

انتهای پیام/28