به گزارش هنرآنلاین، نادر فخری، فرماندار شهرستان سقز در حاشیه تماشای نمایش ستایش در سقز، بیان کرد: گروه تئاتر آناهیتا به مدت سه ماه در حال تمرین و آماده کردن این اثر ارزشمند بودند و نمایش ستایش را در سالن سرپوشیده ورزشی شهید کاظمی این شهرستان به روی صحنه بردند.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سقز افزود: نمایش این گروه توسط هنرمندان متعهد سقز در پاسخ به اهانت شیاطین غرب در توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) نمایش داده شد که با ظرافت خاصی پرداخته شده بود و مردم آن را پسندیدند.

فرماندار سقز ادامه داد: این نمایش پس از تائید شورای فرهنگ عمومی به روی صحنه رفت که با استقبال بسیار گسترده شهروندان سقزی روبرو شد.

فخری با اعلام اینکه مردم تشنه تئاترهایی با مضامین دینی هستند، یادآور شد: اگر این نمایش چندین روز دیگر هم اجرا می شد، باز بیننده بیشتری را جذب خود می کرد.

وی با تقدیر از نویسنده و کارگردان و سایر عوامل این نمایش، از قول مساعد این فرمانداری در حمایت از اجرای کارهای نمایشی ارزشمند و فاخر خبرداد.

نمایش ستایش با همکاری فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری، دفتر هنرهای نمایشی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، فرماندهی نیروی انتظامی، دانشگاه آزاد اسلامی، مجمع امور صنفی، مجتمع تبلیغاتی محیطی آریا، مدیریت مجتمع تجاری، تفریحی، توریستی زوزان و بسیج هنرمندان شهرستان سقز و حوزه هنری کردستان به مدت دو روز در محل سالن ورزشی شهید کاظمی شهرستان سقز به صورت رایگان برگزار شد.

انتهای پیام/38