همایون ارشادی؛ بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با هنرآنلاین در مورد کارهای جدید و آماده اکرانش گفت: در فیلم جدید مهرجویی "چه خوبه برگشتی" فرصت همکاری دوباره با داریوش مهرجویی بعد از فیلم های "درخت گلابی" و "نارنجی پوش" را به دست آوردم، داریوش مهرجویی کارگردان خاصی است.

وی در مورد فیلم های آماده اکرانش گفت: فیلم "ملکه" به کارگردانی محمد باشه آهنگر در نقش یک افسر عراقی، فیلم "یه عاشقانه ساده" به کارگردانی سامان مقدم در نقش یک پدر روستایی و فیلم "یک سطر واقعیت" به کارگردانی علی وزیریان در نقش یک پدر شهری را آماده نمایش دارم.

بازیگر فیلم "چک" درباره همکاریش با فرامرز قریبیان در فیلم "گناهکاران" گفت: فرامرز قریبیان یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران است و کار کردن با کارگردان - بازیگر ویژگی و چالش های خاص خودش را دارد و نمی شود به قطعیت گفت کارگردانی که بازیگر موفقی بوده حتما می تواند کارگردان خوبی باشد. فرامرز قریبیان هم سومین فیلمش را ساخته و در کارگردانی هم دارای تجربه دارد و کاریزما و شخصیت منحصر به فردی دارد.

وی در مورد وضعیت فعلی سینما گفت: سینما حال و روز خوشی ندارد و فروش فیلم ها به شدت کم شده است و این امر روی تولید هم اثر گذار بوده است،اما مطمئن هستم که دوباره حال سینما خوب می شود و طوفان جایش را به هوای آفتابی می دهد.

انتهای پیام/