به گزارش هنرآنلاین، جاوید با اعلام این خبر گفت: این کنسرت تا پایان امسال در تهران برگزار می‌شود؛ این خواننده درباره بازخوردهای آلبوم شاه ماهی که چندی پیش در بازار موسیقی کشور منتشر شد، افزود: این اثر اولین کار 100% پاپ من بوده است چراکه من در زمینه موسیقی راک و تلفیقی فعالیت می‌کنم، البته همان بینش منطبق بر سابقه موسیقایی‌ام را در این آلبوم نیز لحاظ کردم و می خواستم در اندازه خودم، استاندارد دیگری در موسیقی پاپ خصوصاً در بخش خوانندگی به بازار ارائه کنم.

هومن جاوید درباره پخش ضعیف این اثر در برخی شهرستان‌ها هم گفت: «این که آلبوم من در برخی از شهرها نیست، شاید عمده علتش به غیبت 10 ساله من در بازار موسیقی و ناشناخته شدن من برای فروشندگان برگردد ضمن این که فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم که برای ما ایرانیان، حائز اهمیت است طبیعتاً روی این موضوع تاثیر داشته. اما این قول را از شرکت پخش این اثر گرفته ام که پس از ماه محرم یک بازبینی مجدد در این خصوص، خصوصاً در شهرستان ها بشود.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم "شاه ماهی" به خوانندگی هومن جاوید می توانند به فروشگاه های معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند.