به گزارش هنرانلاین سرزمین عجایب در هفته نخست برپایئش هفت اثر به فروش رسانده که در مجموع 67 میلیون و پانصد هزار تومان قیمت داشته‌اند: دو تابلو از محمد طباطبایی که از مجموعه تازه او "عجیب تر از بهشت" هستند در مجموع 11 میلیون تومان، تابلوی"توهم در شب" طاهره صمدی طاری 15 میلیون تومان، اثری از شهریار احمدی 20 میلیون تومان، تابلوی 80×120 سانتی متری وحید چمانی از مجموعه"اسید آمینه" 7 میلیون تومان، اثری از مجموعه داریوش قره زاد،"هویت ملی"7 میلیون و پانصد هزار تومان و نقاشی از سعید احمد زاده 7 میلیون تومان فهرست آثار به فروش رسیده در "سرزمین عجایب"است.

البته این در حالی‌ست که تابلوی "راز گمشده پل کلی" واحد خاکدان متعلق به مجموعه شخصی است و غیر قابل فروش اعلام شده‌است. در این نمایشگاه آثاری از دانا نهداران و مصطفی چوبتراش هم به روی دیوار است.

"سرزمین عجایب" که دومین نمایشگاه گردانی هادی جوادی به شمار می‌آید، نقاشی هایی چشمگیر با رویکرد معاصر را در بر می‌گیرد که انسان امروزین و چالش های فکری و سرگشتگی های او در عصر ماشینیزم را بازتاب می‌دهند؛ تابلوهایی بزرگ با وجوهی زیباشناختی بالا که حتی شاخصه دکوراتیو بودن آثار معاصر را دارا هستند و در عین حال در بیان دغدغه های بشر امروز صداقت و شفافیت بروز می‌دهند. جوادی با چیدمان حساب‌شده هنرمندان حاضر در "سرزمین عجایب" و انتخاب آثار که بیش از دو ماه به طول انجامید تلاش کرد هر دو وجه فرم و محتوای آثار را در نظر گیرد و نمایشگاهی در خدمت تم موضوعی مورد نظرش "انسان همان سرزمین عجایب است" را در گالری شکوه به روی دیوار ببرد. حضور"واحد خاکدان" پیشکسوت که رئالیسم های جادویی او شهره است در کنار جوانان پیشرو و خلاق امروز ایران: طاهره صمدی طاری، وحید چمانی، داریوش قره زاد، شهریار احمدی که در سالهای اخیر در حراج های معتبری مثل کریستیز رکوردهای بالایی به دست آورده‌اند و محمد طباطبایی، دانا نهداران، سعید احمد زاده و مصطفی چوبتراش که در نمایشگاههای داخلی و خارجی موفقیت های درخشانی کسب کرده‌اند از "سرزمین عجایب" نمایشگاهی موفقی ارائه داده‌است.

"سرزمین عجایب" تا 29 آذرماه در گالری شکوه واقع در بلوار اندرزگو،خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره 19 دایر خواهد‌بود و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت چهار تا هشت بعد از ظهر از این آثار دیدن نمایند.

انتهای پیام/31