اسماعیل خلج درباره روند تولید نمایش "داستان‌های ناتمام" به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نمایش "داستان های ناتمام" که در سال گذشته هم در تالار چهارسو و هم در سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفت هم ‌اکنون دور جدید تمریناتش آغاز شده و به زودی به روی صحنه می‌رود.

وی درادامه گفت: این نمایش دارای مضمونی اجتماعی است و شامل 5 نمایش کوتاه می‌شود که داستان هر یک از نمایش‌ها نیز به همدیگر ارتباطی ندارند.

خلج توضیح بیشتری درباره اجرای جدید "داستان‌های ناتمام" ارائه نکرد و در پایان گفت: به زودی تمامی پرسش های مطرح در زمینه اجرای نمایش را در نشست خبری آن پاسخ خواهم داد.

گفتنی است، "داستان‌های ناتمام" با کارگردانی اسماعیل خلج و ایفای نقش گلچهره سجادیه، پوریا رحیمی، عزت رمضانی فر، رضا عمارلویی، علی عطایی حور، زویا امامی، مهدی اصغری، سوسن مقصودلو، کاظم بلوچی، سودابه گودرزی، اسماعیل خلج، مریم بشیری و علیرضا نیلی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر و سی‌امین جشنواره تئاتر فجر اجرا شد و امسال برای دومین بار روی صحنه می رود.

نرمین نظمی طراح صحنه و لباس، علی شهبازی طراح موسیقی، مریم فتحی دستیار و برنامه ریز، مهبد اصغری دستیار، سمیه صباغی منشی صحنه و سعید بصیری مدیر صحنه از دیگر عوامل این نمایش هستند.

انتهای پیام/52/53