به گزارش هنرآنلاین، مهدی قاسمی، سرپرست معاونت هنری اداره کل ارشاد استان مرکزی گفت: با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای سند پیشگیری و کاهش طلاق در استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت دفتر انجمن هنرهای تجسمی استان و ستاد تحکیم خانواده استان (دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری) در نظر دارد نسبت به برگزاری کارگاه عملی با موضوع "حمایت از تحکیم مبانی خانواده، پیشگیری و کاهش طلاق" اقدام کند.

وی اساسی‌ترین رسالت هنر را تبیین عینی و ایجاد رشد و کمال در انسان عنوان کرد و گفت: بر این اساس هنرمندان استان مرکزی در همایشی یک روزه گرد هم آمده و به تولید آثار هنری خود پیرامون این موضوع می‌پردازند.

سرپرست معاونت هنری اداره کل ارشاد استان مرکزی افزود :هنرمندان باید قدر هنر و استعداد خود را که ودیعه ای از سوی خداست بدانند و از این استعداد در جهت رشد و تعالی انسانیت استفاده نمایند.

وی بیان کرد: هنرمندان تجسمی در همایشی یک روزه در رشته‌های مختلف مجسمه، نقاشی، طراحی، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی شرکت کرده و در پایان کارگاه به آثار برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

قاسمی یادآور شد: این ورک شاپ در روز پنج شنبه 23 آذرماه سال جاری با حضور 40نفر از هنرمندان استان، از ساعت 8 صبح الی 19 عصر در محل فرهنگسرای آیینه اراک برگزار می‌شود.

نمایشگاهی متشکل از آثار هنرمندان شرکت کننده در کارگاه عملی تجسمی برگزار می شود.

انتهای پیام/38